A competición arrancou esta fin de semana

Gran comezo de tempada para os equipos absolutos da UVigo nos campionatos galegos de tenis

DUVI 17/01/2022

Os equipos de tenis da Universidade de Vigo comezaron esta fin de semana a súa participación nos campionato galegos por equipos absolutos, e fixérono, segundo Jorge Comesaña, o seu adestrador, dun xeito “inmellorable”. A institución académica conta nestas competicións con tres equipos, o feminino, que loita na categoría de prata, o masculino A, que xoga tamén en prata e o masculino B que xoga en 1ª división. Os tres pecharon esta primeira xornada asinando vitorias.

O equipo feminino venceu ao Tenis Boiromar tras uns partidos moi disputados e duros, por un resultado final de 4-2. “As rapazas impuxéronse nos individuais por 3-1, logrando gañar nos dobres á parella nº 1”, explica Comesaña. “Adriana”, engade, “gañou con facilidade, Ana de dous, perdeu bastante axustadamente, mentres que Laura gañaba o seu partido no super-tiebreak e Sara conseguía a súa vitoria por un 75-75”. Xa nos dobres, a parella Laura-Ana “perdían no súper, mentres Adriana-Sara gañaban”. Foron todos, recalca o adestrador, partidos “moi axustados pero con moi bo resultado”.

Ao equipo masculino A tocoulle enfrontarse ao Tenis Rial, “duro competidor que grazas a dous abandonos nos individuais nos deu un dos partidos de dobres”. Comesaña recalca que “aínda que gañamos todos os partidos, estes foron moi duros”. Así, “Richi e Yago gañaban por retirada, aínda que ambos estaban xogando grandes puntos e calquera podería gañar o encontro. Nacho, Jaime e Manuel L, lograban, non sen pasar esforzos, os seus partidos individuais”. Xa nos dobres, o equipo rival “non tiña opción e acadamos unha moi boa vitoria por 7-0”.

Finalmente, o equipo masculino B, “xogando todos uns partidos impresionantes”, tamén lograba gañar todos os partidos. Noel e Pablo R. impuxéronse “con bastante facilidade” nos seus respectivos encontros, mentres que Santi e Pablo G. lograban a vitoria “non sen ter que sufrir un pouco máis”. Nos dobres, as parellas compostas por Santi e Pablo G. e Noel e Pablo R. gañaban os dous puntos que faltaban, pechando así un marcador favorable de 6-0.

Para Comesaña, este foi un “gran comezo de tempada” e agarda “poder seguir así nos próximos encontros”.