O director da axencia “New Models” e xefe de estilismo da Televisión de Galicia, Heriberto Otero:
“Nesta profesión é fundamental rodearte dun bo equipo e ser consciente das realidades e das limitacións”
O experto en pasarelas compartiu ás súas experiencias coas alumnas de Esdemga en “Os Xoves de Moda”
Na sétima sesión do ciclo Os Xoves de Moda, as alumnas da Escola Superior de Deseño Téxtil e Moda de Galicia tiveron a ocasión de escoitar unha clase maxistral da man do director da axencia viguesa New Models e xefe de estilismo da Televisión de Galicia, Heriberto Otero.
Un dos eixes centrais da conferencia xirou en torno ao traballo que actualmente desempeña o convidado como organizador de desfiles e estilista. En primeiro lugar, Heriberto Otero destacou que “nesta profesión o fundamental é rodearte dun bo equipo e ser consciente das realidades e das limitacións”, para o que aconsellou que “non é bo querer facer de todo, xa que é imposible ser un experto en varias disciplinas”, afirmou. De feito, á hora de preparar unha pasarela hai que contar co traballo duns 100 profesionais cos que hai que ter varias reunións previas: os creativos, os iluminadores, os realizadores, os de produción e por suposto os deseñadores.
Respecto do labor que fai para a Televisión de Galicia, o estilista apuntou que a base dunha boa imaxe son as normas do protocolo e do ben vestir e que non hai nada escrito sobre esta disciplina xa que ten poucos anos de existencia. A pesar diso, o look nos medios audiovisuais cada día cobra maior importancia e é precisamente o que fai que o espectador teña confianza no personaxe que se amosa. Un exemplo disto é o caso do presentador Lorenzo Milá, “que en oito días descendeu a súa audiencia por quitarlle a garabata”, comentou Heriberto Otero.
O excitante mundo das tops models
Ao longo da charla que tivo lugar na sede da Vicerreitoría do campus, Otero dedicou varios minutos a falar sobre o mundo das tops models e que tan lonxe está da realidade dos cidadáns de a pé. O convidado explicou que a partir dos anos 90 todo o relacionado coas pasarelas sufriu un boom e as modelos pasaron a ser celebrities, é dicir, protagonistas das cabeceiras das revistas máis cotizadas do país. Co paso do tempo a situación calmouse e “agora baixou o coñecemento social destas grandes tops e as que agora destacan nos desfiles a nivel internacional, non son tan coñecidas na rúa”, subliñou Heriberto Otero.Como datos anecdóticos, o ex modelo afirmou que as mulleres gañan moitos máis cartos que os homes e que unha top como Claudia Schiffer cobra, por ser a imaxe dunha marca, en torno a 4.000 millóns das antigas pesetas.
Actualmente o estilista está traballando nun desfile de noivas para a pasarela de Gaudí no que participará Nieves Álvarez.