DUVI

Diario da Universidade de Vigo

Nunhas xornadas promovidas polo Campus Crea, centradas nas relacións públicas

Profesionais formadas na Facultade de Comunicación retornan ao campus para falar do camiño da Universidade á empresa 

A través da súa experiencia en compañías como Hijos de Rivera ou Casa Solla

Etiquetas
  • Entidades Colaboradoras
  • Estudantes
  • Medios
  • PAS
  • PDI
  • Público externo
  • Pontevedra
  • Estudantado
  • Universidade e empresa
  • Académica
DUVI Pontevedra 02/12/2024

Achegar o alumnado á realidade do mercado laboral, a través das experiencias de profesionais formadas na Universidade, é o obxectivo central das xornadas Empresa-Universidade, que o Campus Crea promove nestas semanas na Facultade de Comunicación. Tres egresadas deste centro, que traballan para empresas como Hijos de Rivera, Casa Solla e Trisquelia, son as protagonistas dunha nova edición duns encontros que, como sinala a directora da Área do Campus de Especialización Crea, Ana Belén Fernández Souto, en anteriores edicións puxeron o foco “na fotografía ou na creatividade e que este ano enfocamos nas relacións públicas”.

Abertas ao público, este ciclo de conferencias arrancou a pasada semana co relatorio A organización de eventos nun evento con Estrella Michelín, a cargo da graduada en Publicidade e Relacións Públicas Alejandra Benso, xestora de eventos en Pepe Solla. Presentado polo profesor Juan Manuel Corbacho, este coloquio tiña como obxectivo achegar o alumnado ás figuras do event planner e o event producer. “A idea é que falen do día no seu traballo, que lles conten o alumnado como chegaron alí e como orientar a súa carreira se queren traballar neste campo”, sinala Corbacho, encargado de coordinar unhas xornadas que combinan o achegamento a un caso concreto cun percorrido pola traxectoria profesional das conferenciantes, que poida servir tamén como un “elemento motivador” para as e os profesionais que se forman no centro.

Da internacionalización de Estrella Galicia aos eventos internacionais

Baixo o título de Experiencias de egresadas no eido da publicidade e das relacións públicas, as xornadas Empresa-Universidade continúan o vindeiro martes 10 de novembro, ás 9.00 horas, cunha conferencia de Goretti Castro, senior content developer en Hijos de Rivera. Este relatorio porá o foco “na estratexia de internacionalización dunha das empresas máis importantes de Galicia”, a través dun caso de éxito concreto, como foi a campaña de emprazamento de produto na serie La Casa de Papel, que deu lugar posteriormente a iniciativas como a campaña Plan Cabo Suelto.

Aberto tanto ao alumnado como ao público en xeral, este ciclo desenvólvese na planta baixa da facultade e complétase o xoves 12, ás 13.00 horas, co relatorio Os eventos internacionais na cidade de Pontevedra, a cargo de Vanesa López Chousa, socia fundadora e directora de Trisquelia. O seu relatorio estará centrado na experiencia desta empresa na organización de múltiples tipos de eventos, desde congresos internacionais a actividades como a feira do gourmet galego Etiqueta Negra, ao tempo que permitirá pór o foco no traballo por conta propia no sector da comunicación e organización de eventos.