Grazas á concesión de unha bolsa José Castillejo para novos doutores
Un proxecto de investigación analizará e mellorará a imaxe de marca da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
Coa colaboración da Universidade Fernando Pessoa de Porto
A Eurorrexión está de moda. Nos medios escoitamos ou lemos este termo a diario, pero… a cidadanía sabe o que é?, para que serve?, cales son os seus obxectivos?. Este é precisamente o punto de partida do proxecto de investigación de dúas profesoras da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación, grazas á concesión dunha bolsa que o Ministerio de Educación e Ciencia creou para novos doutores. Unha das implicadas no proxecto é a directora da Área de Extensión Universitaria e Estudantes, Ana Belén Fernández Souto, quen explicou que “non se sabe demasiado sobre o tema, hai un problema de comunicación latente”, e engadiu que “por iso a nosa idea é analizar a imaxe da Eurorrexión Galicia - Norte de Portugal e facer unha proposta para mellorala”.
A investigación realizarase en colaboración coa Universidade Fernando Pessoa de Porto, de xeito que, entre os dous centros, estudaranse os ítems que ambas rexións comparten para poder facer unha proposta firme de lanzamento dunha identidade visual corporativa que unifique criterios comunicativos e que responda aos intereses que ten a Eurorrexión. Desde a Universidade de Vigo, xunto coa portuguesa, “procurarase dar a coñecer un proxecto comunicativo común que poida equiparar a zona de Galicia - Norte de Portugal con outras similares de carácter europeo que contan cunha imaxe afianzada e consolidada”, comentou a outra investigadora do proxecto, a profesora Montserrat Vázquez Gestal.