Programa de doutoramento en Comunicación

Descripción

Este Programa de Doutoramento, de carácter interdisciplinar, pretende formar especialistas nas diferentes áreas da comunicación humana, entendida nun sentido alargado e en todas as súas dimensións. Con ese obxectivo, está organizado en sete liñas de investigación: Comunicación Organizacional e Relacións Públicas; Comunicación virtual, ciberxornalismo e tecnoloxías da tradución; Literatura, lingüística e tradución; Socioloxías da tradución e da comunicación; Teoría e historia da comunicación; Comunicación de servizo público; Tradución multimedia e Tradución e comunicación especializadas. Forman parte do mesmo profesores da Facultade de Ciencias Sociais e Comunicación e da Faculdade de Filoloxía e Tradución (Universidade de Vigo), así como profesores das universidade de São Paulo, University of Roehampton e University College de Londres.

icono_webWeb

icono_pdfMemoria

icono_webRexistro de Universidades, Centros e Títulos (RUCT)

Información:

Centro: Facultade de Filoloxía e Tradución

Campus: Campus de Pontevedra

Coordinador/a: García González, Aurora (auroragg@uvigo.es)

Prazas de novo ingreso: 20

Comezo impartición: 01/10/2013

Data de publicación no DOG: 05/12/2013

Data de publicación no BOE: 11/03/2014

Dirección: Campus Universitario Lagoas-Marcosende 36310 Vigo Pontevedra

Teléfono: 986812251

Correo electrónico: sdfft@uvigo.es

Web: http://fft.uvigo.es

Liñas de investigación

  • Comunicación virtual, ciberperiodismo e tecnoloxías de tradución
  • Tradución e comunicación especializada
  • Tradución multimedia
  • Literatura, lingüística y tradución
  • Sociologías da tradución e a comunicación; aproximaciones cualitativas e técnicas de análise cuantitativa
  • Teoría e historia da comunicación. Comunicación de servizo público
  • Comunicación organizacional e relacións públicas

Tesis Leídas

Titulo
Autor
Fecha Lectura
Directores
Mención Internacional
Narrativa fotográfica da época do terrorismo no Perú: Comparativa da exposición fotográfica "Yuyanapaq. Para lembrar" co Diario de Marka e a revista Caretas. Casos Uchuraccay e Lucanamarca (1983-1986).
Joaquín Antonio, Vallejo Moreno
01/03/2019

María Mercedes, Román Portas

SI
A Comunicación Publicitaria- a relación das estratexias de mensaxe cos referentes culturais O caso da publicidade televisiva portuguesa e os seus referentes culturais
Maria Belém, Serra Ribeiro
04/05/2018

Montserrat María, Vázquez Gestal

NO
Análise da proxección exterior de Galicia como marca territorio. O caso de Estados Unidos.
Carmen, Máiz Bar
06/07/2018

Ana Belén, Fernández Souto

NO
Comunicación política e intoxicación en redes sociais. Análise de caso das eleccións municipais 2015 en Galicia en Twitter
Luís Xabier, Martínez Rolán
06/10/2016

Daniel, Martí Pellón

SI
Os inicios da aprendizaxe e do ensino do alemá en Portugal: os primeiros manuais do ensino do alemá (1863-1926) como reflexo do método gramática e tradución?
Rolf, Kemmler
09/11/2018

María José, Corvo Sánchez

NO
Arte urbana e comunicación local. Apropiación de discursos visuais para o cambio en Galicia e Norte de Portugal (2008-2016)
Lorena, Arévalo Iglesias
16/06/2017

Daniel, Martí Pellón

SI
A neurociencia no contexto televisivo europeo: novas metodoloxías no estudo da audiencia e no deseño de contidos
Verónica, Crespo Pereira
16/07/2018

VALENTIN ALEJANDRO, MARTÍNEZ FERNÁNDEZ

SI
A gastronomía como fenómeno de comunicación e de relación social. Aproximación histórica e estado actual.
Marta, González Peláez
17/02/2017

María Mercedes, Román Portas

NO
Estratexias de contidos de medios de comunicación social en Institucións Politécnicas de Ensino superior público: un modelo editorial e analítico para monitorización do sector
Luciana, Gomes De Oliveira
18/01/2017

Ana Belén, Fernández Souto

NO
O tratamento informativo da pobreza e a exclusión social derivadas da crise en Vigo (2009-2012)
Concepción, Gómez López
19/10/2018

María Del Pilar Hortensia, García Soidan

NO
O relacionamento entre clientes e prestadores de serviços relacionados com as actividades de Marketing: estudo empírico realizado em Portugal La relación entre clientes e provedores de servizos relacionados com las actividades de marketing: un estudo empírico realizado en Portugal.
Maria Antónia, Gonçalves Rodrigues
24/07/2015

Aurora, García González

NO
A participación cidadá nos formatos televisivos de debate. Estudo do programa galego Vía V (2010-2015).
Alba, López Bolás
25/11/2016

María Mercedes, Román Portas

NO
Os medios de comunicación ecuatoriana como actores políticos: a vista a partir das teorías de swarming e definición de axenda, no caso de 30S.
Cinthya María, Cevallos Ludeña
26/07/2018

María Montserrat, Doval Avendaño

NO
A IMAXE DO INDIVIDUO COMO ELEMENTO COMUNICADOR DENTRO DO PERSOAL BRANDING. Desenvolvemento dun método baseado na análise de catro variables para o branding self-cheking
Julinda, Molares Cardoso
28/07/2016

Aurora, García González

SI
Urbanismo, Memoria e Comunicación: la cidade do Porto no Cine
Joana Inês, Veiga Guerra da Costa Tavares
29/09/2017

María Mercedes, Román Portas

NO
O marketing de ONGs - a relación entre non voluntarios e organizacións e intención futura de vir a ser voluntario .
Ines Alexandra, Barbosa Veiga Pereira Beira Correia
30/11/2015

Aurora, García González

NO
O brand placement, elemento configurador da metamarca James Bond
Vicente, Badenes Plá
31/07/2015

Aurora, García González

NO
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Mapa web | Aviso Legal