III Ciclo de Montaña, Medio Ambiente e Cambio Climático, con Carlos Soria

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

No do Concello de Vigo

Promovido polo Club Peña Trevinca, coa colaboración da Universidade e do Concello de Vigo o III Ciclo de Montaña, Medio Ambiente e Cambio Climático Cidade Vigo desenvólvese entre os días 19 e 21  de marzo no Auditorio do Concello. O montañeiro Carlos Soria será o encargado de abrir esta terceira edición. Alpinista de enorme traxectoria que xa na década de 1970 formou parte das primeiras expedicións españolas ao Himalaia, ascendeu con éxito 12 oitomiles. Ingresou na Real Orde do Mérito Deportivo e obtivo a Medalla de Prata ao Mérito Deportivo do CSD. A través dun documental, fará viaxar ao público longo da súa impresionante vida na alta montaña. O xornalista de Faro de Vigo Armando Álvarez será o encargado de presentalo.

Máis información

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2024-03-19 20:00:00 2024-03-19 20:00:00 III Ciclo de Montaña, Medio Ambiente e Cambio Climático, con Carlos Soria No do Concello de Vigo Auditorio Municipal de Vigo Club Peña Trevinca Universidade de Vigo e Concello de Vigo Europe/Madrid public

Díptico do ciclo4.2 MB