Da man de ‘Plan Piel 2011’, o alumnado de Esdemga achegouse ás posibilidades desta materia prima na
100% pel natural para todos os gustos e para todos os petos
A pesar da crise, as grandes marcas retornan aos fabricantes europeos tras malas experiencias en Asi
A pel de animal acompáñanos desde a prehistoria, cando os nosos antepasados a empregaban para resgardarse do frío, e tamén segue vixente na actualidade pero cun cariz moi diferente, moi vencellada ao luxo, aínda que “se están a empregar para todos os gustos e petos”. Para achegar ao alumnado de Esdemga, Estudos Superiores en Deseño Téxtil e Moda de Galiza, a esta materia prima e as súas posibilidades creativas á hora de deseñar, contaron coa visita de Manuel Álvarez e Javier Gallego, profesionais do mundo da peletería, “un ámbito de traballo e de investigación moi interesante, cunhas grandes capacidades de innovación”, comentou Lola Dopico, directora de Esdemga.
Coa finalidade de dar a coñecer o sector e fomentar o uso da pel nos deseños, Álvarez e Gallego fixeron especial fincapé en que España “é un dos principais países europeos, xunto con Italia, na fabricación de artigos de complementos de moda en pel, recoñecidos tanto pola calidade como por unha boa man de obra”, comentaron. No territorio nacional, o máis demandada é a de cordeiro nacional, “porque a producimos aquí e tamén polas súas características de tamaño, de acabado e pola súa suavidade. Tal é así que un dos principais clientes é Loewe”, explicou Javier Gallego, xerente do Centro Tecnolóxico da Pel de Andalucía.
A pel sempre estivo considerada como un material caro, pero aclararon que existe unha gama moi ampla adaptada a todos os petos e a todos os gustos. “Se recorremos á pel vacúa, os prezos son bastante razoables, pero se falamos de serpentes auténticas que para poder empregar a súa pel fan falla determinados certificados, xa teremos que asumir que un centímetro cadrado equivale a 30 euros”, exemplificou Gallego.