Os docentes da Universidade de Vigo adáptase ao EEES
Un curso de formación revisará os métodos de ensino actuais
A incorporación ao Espazo Europeo de Educación Superior (EEES) require un esforzo por parte dos docentes para adaptarse ás novas esixencias e poñerse ao nivel requerido. Con esta finalidade xurde o IV Curso de formación do profesorado: As metodoloxías docentes e os sistemas de avaliación universitarios dende a perspectiva do EEES. As xornadas, destinadas a profesores da Universidade de Vigo, preferentemente, da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense, comezan este xoves, día 20, e teñen por obxectivo “a formación dos matriculados en metodoloxías docentes e avaliación seguindo os postulados do EEES”, explicou Sara Menor, directora do curso.
A adaptación ao Plan de Boloña supón un cambio substancial tanto na exposición docente, como nos criterios de avaliación, “xa que a partir de agora non se van avaliar coñecementos senón competencias”, aclarou Menor. Este cambio nos métodos de ensino é debido a que un dos obxectivos da creación do EEES é que a universidade adecúe os contidos das súas titulacións ás necesidades do mercado laboral, “trátase de preparar aos alumnos para o perfil profesional que lles esixen as empresas”, indicou Menor. Por outra banda, o Plan de Boloña, tamén pretende que exista unha homologación de titulacións, de xeito que os graduados se poidan mover libremente polo territorio da Unión Europea para buscar emprego. No próximo curso, 2009-2010 comezarán a implantarse os primeiros graos, “como é o caso da diplomatura de turismo”, anunciou Menor, por iso é preciso que os docentes estean preparados para este cambio.