As preguntas máis frecuentes teñen que ver coas técnicas para mellorar a calidade do estudo
En época de exames as consultas ao Gabinete Psicopedagóxico aumentan nun 30%
As posibilidades académicas e laborais da titulación son outra das demandas dos estudantes
Clases, apuntes e horas de biblioteca enchen as horas do alumnado ao longo do curso académico nun percorrido ao que deben dedicar esforzo e unha boa dose de tesón se queren superar con éxito os estudos. O mes de xuño é tamén o mes dos exames e nesta época son moitos os estudantes que sofren de moito nerviosismo e estrés ante o temor de enfrontarse a unha proba na que deberán plasmar todo o aprendido ao longo do ano. Angélica Ferro, responsable do Gabinete Psicopedagóxico do campus, sabe moi ben do sentir destes mozos e mozas nesta época ao comprobar como o seu departamento ve aumentado nun 30% o número de persoas que o utilizan con consultas que teñen que ver, fundamentalmente, coas técnicas concretas para mellorar a calidade do estudo que realizan. As posibilidades laborais e académicas que se lle abren ao alumnado ao finalizar a carreira son outra das demandas que se repite diariamente no gabinete.
Explica Angélica Ferro que a cantidade de estudo, é dicir, as horas que os estudantes dedican diariamente a este labor, é un factor facilmente controlable “pero non ocorre así coa calidade, que está moi relacionada cos resultados que obteñen finalmente”, declara.
A clave do éxito está nunha boa organización
A psicopedagoga cre que o erro que se soe cometer con máis frecuencia é a falta de planificación ou unha mala posta en práctica da mesma e por iso aconsella “unha boa organización, xa que é un punto clave para acadar o éxito académico”. Dosificar o esforzo e ir afianzando o aprendido, resolver dúbidas con tempo suficiente, consultar varios documentos e utilizar o sistema de titorías son algúns dos consellos que lles da aos usuarios do seu servizo, “posto que incrementan a seguridade coa que o estudante se enfronta ao momento de demostrar os coñecementos que adquiriu durante o curso. Cando estamos seguros controlamos con máis facilidade outras variables que poden estragar o noso esforzo como a ansiedade e o insomnio”, asegura.As técnicas de estudo son, na súa opinión, outra das grandes aliadas do alumnado en época de exames. Segundo explica, “ningún atracón a noite antes do exame permite obter un nivel de comprensión máis profundo do que se consegue estudando regularmente”. Moitos estudantes comproban que a súa ansiedade ante os exames diminúe cando empezan a estudar mellor ou máis regularmente. “Ten sentido, xa que canto mellor se saben a materia máis seguros se senten e esperan facelo mellor”, afirma.