O director da Asociación de Marcas Renombradas ofreceu un relatorio no Máster de Comercio Internacio
Marcas renomeadas españolas, un activo estratéxico clave
O director xeral da Asociación de Marcas Renombradas Españolas, Miguel Otero, debullou este martes ante o alumnado do Máster de Comercio Internacional que se imparte na Escola Universitaria de Estudos Empresariais os detalles do proceso de análise e selección, repercusión en outros países e influencia da Marca España. Na súa conferencia titulada Como reconstruír una marca país: El caso de España, Otero incidiu na importancia de que un país conte cunha base sólida de marcas competitivas que acheguen innovación no seus produtos e servizos, emprego e negocio e apostou por unha maior internacionalización das marcas nacionais.
Se países como Alemaña e EEUU teñen unha imaxe comercial construída en gran medida a partir do prestixio internacional das súas marcas nun determinado sector (os automóbiles no caso do país xermano e os ordenadores no do norteamericano), en España non existe un sector que de xeito claro exerza un liderado internacional. Así,na súa intervención, Otero avogou pola potenciación da Marca España que se constrúe, defende, “ coas institucións, con empresas e marcas líderes e con personaxes que son referentes da sociedade civil e que contribúen á imaxe de España no exterior”. Ao carecer dunha imaxe moi concreta, Otero aposta pola construción dunha imaxe definida e potente, “algo moi complicado e máis no contexto de crise e globalización actual”.
O director xeral da Asociación de Marcas Renombradas Españolas quen non obviou na súa intervención as dificultades que entraña a implantación de marcas en outros países e a súa influencia no estranxeiro, manifestou o seu convencemento en que unha Marca España forte e crible contribuirá á internacionalización da empresas españolas e á captación de investimentos estranxeiros. “Hai que saír fóra, vender máis e vender con marca” defende Otero.
Se países como Alemaña e EEUU teñen unha imaxe comercial construída en gran medida a partir do prestixio internacional das súas marcas nun determinado sector (os automóbiles no caso do país xermano e os ordenadores no do norteamericano), en España non existe un sector que de xeito claro exerza un liderado internacional. Así,na súa intervención, Otero avogou pola potenciación da Marca España que se constrúe, defende, “ coas institucións, con empresas e marcas líderes e con personaxes que son referentes da sociedade civil e que contribúen á imaxe de España no exterior”. Ao carecer dunha imaxe moi concreta, Otero aposta pola construción dunha imaxe definida e potente, “algo moi complicado e máis no contexto de crise e globalización actual”.
O director xeral da Asociación de Marcas Renombradas Españolas quen non obviou na súa intervención as dificultades que entraña a implantación de marcas en outros países e a súa influencia no estranxeiro, manifestou o seu convencemento en que unha Marca España forte e crible contribuirá á internacionalización da empresas españolas e á captación de investimentos estranxeiros. “Hai que saír fóra, vender máis e vender con marca” defende Otero.