O período de matrícula abrangue do 4 ao 10 de setembro
O Máster en Investigación en Comunicación, pioneiro en España, oferta vinte prazas para a súa primeira edición
Facilitar a aprendizaxe de técnicas especializadas en investigación en comunicación e procurar o perfeccionamento profesional dos titulados universitarios son os dous principais obxectivos do Máster en Investigación en Comunicación que comezará a impartirse o vindeiro 21 de setembro na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación. O seu programa está orientado, segundo indica a súa coordinadora, Mercedes Román, “á preparación do alumnado para a realización da tese de doutoramento mediante o coñecemento de métodos e técnicas de investigación”.
Este primeiro paso de aplicación do método científico e das técnicas de investigación á realidade comunicativa é o que impón o Espazo Europeo de Educación Superior para aqueles que queiran conseguir o título de doutor. O máster, dun ano de duración e integrado por 60 créditos ECTS, é pioneiro entre os específicos en comunicoloxía adaptados ao Espazo Europeo de Educación Superior e xa conta coa verificación da Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación (Aneca). De feito, no contexto español só existe outro de perfil investigador no campo da comunicación e conta igualmente con escasa presenza en universidades e institucións europeas.
Profesores de catro áreas
O cadro de profesorado está integrado por “catedráticos de comunicación que nos garanten unha boa ensinanza, con varios sexenios de investigación”, apunta Román. Susana Domínguez, Aurora García, Daniel Martí, Fernando Ramos e Mercedes Román son profesores da Universidade aos que se unen Paul Capriotti, da Universidad Rovira i Virgili; Josep Mª Casasús, Javier Díaz Noci e Jordi Xifra, da Pompeu Fabra; Manuel Martín Algarra, da Universidad de Navarra; Alfonso Méndiz, da Universidad de Málaga e Luis Núñez Ladeveze, da San Pablo CEU de Madrid.Os estudantes tamén terán a posibilidade de afondar no estado das investigacións en comunicación noutros contextos como o portugués grazas aos profesores Yolanda Espiña e Joao Paulo Meneses, o italiano da man de Daniel Arasa e Jorge Milán, ou estadounidense, representado polo teórico da comunicación McCombs.
Segundo explica Román, “cada un deles atende a algunha das catro áreas que dividen o programa do máster: métodos de investigación en comunicación, investigación en medios dixitais, investigación en medios de comunicación de masas e comunicación institucional”. Deste xeito, os estudantes dispoñerán de referentes de calquera dos campos polos que despois queiran levar a súa carreira investigadora.