Alumnado, PDI e PAS poderá participar no proceso selectivo ata o día 21
A nova campaña de comunicación da UVigo busca as caras da pluralidade da comunidade universitaria
As persoas aspirantes deberán enviar un breve vídeo de presentación
Perfís plurais en todos os sectores da comunidade universitaria, que abrangue desde o alumnado de grao, ao do programa de maiores, pasando polo PDI e o PAS; distintas procedencias; idades; identidades de xénero; nacionalidades e diversidade funcional. Historias protagonizadas por calquera persoa pertencente a estes perfís é o que amosará a nova campaña de comunicación da UVigo, que pon en marcha un proceso de selección inclusivo, que será coordinado pola Vicerreitoría de Comunicación e Relacións Institucionais.
Ata o 21 de abril as persoas interesadas en protagonizar a nova campaña de comunicación poderán remitir a redes sociais (Facebook, Twitter, LinkedIn ou Instagram) ou ao correo electrónico da Vicerreitoría (viccom@uvigo.gal) un breve vídeo cunha presentación, no que conten algo sobre elas e que inclúa nome e apelidos, idade e o centro de estudo ou de traballo na UVigo. As pezas audiovisuais deberán estar gravadas en formato horizontal.
Unha vez realizada a selección das persoas que protagonizarán a nova campaña, pola que recibirán unha remuneración económica, a gravación dos vídeos e as sesións de fotos desenvolveranse nos tres campus.
'Vivo UVigo' é o slogan das pezas publicitarias do curso pasado
Logo dun confinamento ao que seguiu un curso con docencia mixta, a UVigo optara na campaña de comunicación do ano pasado por unha mensaxe centrada nas experiencias fóra das aulas, concretamente nos campus, na casa e no deporte. Con Vigo UVigo como slogan das pezas publicitarias e o movemento, o benestar e a socialización con todas as garantías como eixos, as escenas que recreaba a campaña condensaban a sensación de vitalidade e de espazos reconquistados.
Gamas cromáticas vivas, pero sempre cun pano de fondo moi sinxelo e branco e persoas da UVigo como actores, relatores e creadores, foron dous dos sinais de identidade da pasada campaña, que mantiña a liña argumental e estética das anteriores.