Carlos Rolando compartiu as experiencias de ter traballado para marcas como Eroski, Camper ou Codorn
Un percorrido pola historia do deseño pecha unha nova edición do 'Fálame do Teu'
Creatividade Galega aproveitou o acto para inaugurar a exposición Zocas Novas na Casa das Campás
Este xoves o alumnado do campus de Pontevedra tivo ocasión de contar coa presenza de Carlos Rolando, un dos deseñadores gráficos con maior percorrido profesional na publicidade nacional e internacional, que foi convidado para clausurar unha nova edición das xornadas Fálame do Teu 3.0. Rolando compartíu as súas experiencias profesionais a fronte de proxectos publicitarios para marcas como Eroski, Camper, Codorniu ou Evax, ademais de facer un percorrido pola evolución do deseño dende as tribus nómadas ata a era actual da tecnoloxía e da información.
Aínda que arxentino de nacemento, leva máis de 40 anos afincado en España e os ultimos anos de profesión tenos dedicado a analizar o impacto das novas tecnoloxías no mercado, estudando a función do deseño na sociedade posindustrial do coñecemento e realizando grandes achegas teóricas sobre o tema.