No 3º encontro internacional de interacción gráfica e edición celebrado esta semana en Belas Artes
Pregos que se desdobran entre Galicia e Canadá
No marco do proxecto internacional de intercambio PLI/PLIEGO/FOLD, que coordina o grupo de investiga
A Facultade de Belas Artes acolleu esta semana un encontro internacional entre investigadores pontevedreses e canadense no marco do proxecto de intercambio, interacción gráfica e edición PLI / PLIEGO / FOLD, que coordina o grupo de investigación dx5 da Universidade de Vigo e di que forman parte 20 centros de 12 países. Nesta xornada bilateral participaron estudantes, investigadores e docentes do Département de Philosophie et des Arts de la Universidad de Trois-Rivières de Québec, un dos socios do proxecto que participaron nun obradoiro de intercambio de experiencia cos seus homólogos pontevedreses. A universidades canadense estivo representada por Aimé Zayed, director do departamento; Mylène Gervais, profesora e coordinadora do proxecto no centro; Louis-Pierre Clément e France Arseneault, todos eles artistas, investigadores e parceiros do proxecto PLI / PLIEGO / FOLD.
Con motivo desta visita a Facultade de Belas Artes organizou unha xornada de presentación do proxecto, aberta á participación de toda a facultade e en especial ao alumnado de terceiro e cuarto curso seleccionado para participar no proxecto, alumnos das materias Produción artística-Imaxe II e Traballo de Fin de Grao, xunto a investigadores de pre e post doutoramento do grupo dx5.O obxectivo do encontro, como destacan os investigadores anfitrións “é coñecer de primeira man a actividade dos socios canadenses e poñer en común observacións e experiencias respecto a este proxecto colectivo, que ten como finalidade investigar arredor do concepto de prego no libro e na arte gráfica actual”. Para isto, estudantes, artistas, profesores e investigadores de diferentes centros internacionais de formación e investigación en arte gráfico están convidados a intervir sobre unha folla de papel pregada, empregando técnicas gráficas e outros recursos que xeran imaxe múltiple, para posteriormente realizar unha edición correspondente ao número de centros participantes.