Para o décimo número, que sairá en setembro, xa recibiron máis de 60 artigos
A Revista de Investigación en Educación, a máis citada polos medios científicos pedagóxicos
Ocupa a 1º posición do Índice IN-RECS das publicacións sobre investigación educativa
Un total de nove números dende 2003 converteron á Revista de Investigación en Educación nun referente no panorama ibeoramericano da ciencias da educación. Tanto é así que na actualidade a publicación da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte atópase de número 1 no Índice IN-RECS, “unha base de datos que mide o número de veces que nos cita outra publicación” pedagóxica, explica Alberto Pazo, director da revista. Recoñece que “este órgano de expresión do noso centro non para de medrar”, xa que para a décima edición que sairá á luz no mes de setembro xa recibiron un total de 60 artigos, dos que se publicarán uns 15.
Que a revista se atope de número 1 do Índice IN-RECS, elaborado pola Universidad de Granada, significa que outras publicacións do mesmo eido tómana como fonte de referencia, converténdose nun “medidor excelente” da calidade e do rigor científico que posúe. Como apunta Pazo, “se unha revista é moi citada vai aumentando a súa importancia, adquirindo un certo prestixio investigador e máis visibilidade”. Ademais, a revista está indexada en varias bases de datos internacionais, como Latindex, de gran transcendencia en Latinomérica, ademais de estar presente noutros índices como Isoc, Dice e Dialnet.
Como consecuencia deste posicionamento logrado polo número de citacións, “son moitos máis os investigadores de certo nivel que queren publicar na nosa revista”, aclara o director da publicación, de aí que aumentase o número de artigos enviados. Por outra banda, este tipo de recoñecemento axuda “á difusión da revista” que, unido á súa distribución de forma dixital, “potenciou que foramos coñecidos máis aló das fronteiras, logro que coa edición impresa non conseguiríamos. Así tamén aforramos moitos custes”.