Ciencias Sociais e da Comunicación acolle esta semana un obradoiro impartido por Jacobo Gayo
Sacando á luz o traballo que se esconde tras unha fotografía de moda
20 persoas coñecen nesta actividade as diferentes fases do traballo dos profesionais deste campo
Todo o traballo que se agocha tras unha fotografía de moda, desde a definición inicial da proposta creativa ao último retoque das imaxes seleccionadas. Iso é o que o fotógrafo Jacobo Gayo e o seu equipo tratan de amosar ás 20 persoas que ao longo desta semana participan no curso Fotografía publicitaria e de moda, que se desenvolve na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación. “A idea é que poidan coñecer un pouco como se move este sector e por iso, ademais de falarlles de aspectos técnicos ou de iluminación, tentamos que vexan e que participen nunha sesión real co equipo de produción habitual dun traballo profesional”, explica Gayo.
Co obxectivo de amosar aos asistentes “como é todo o proceso desde que chegamos coas maletas e as modelos vestidas de rúa ata o retoque e a edición final das fotografías”, este profesional nomeado en tres ocasións aos Premios Goya de Fotografía polo seu traballo no campo da publicidade, traslada nestes días a todo o seu equipo técnico e humano a este curso incluído no programa de obradoiros impulsado pola Vicerreitoría do campus de Pontevedra para este segundo cuadrimestre . Acompañado por Claudio García e David Serbia, Gayo comezou o curso o pasado venres relatando aos asistentes en que consiste todo o proceso previo á sesión fotográfica, “xa que quizais o máis importante dunha campaña é ter todo claro antes de mover nada”. De aí que nas primeiras sesións abordase como se define a proposta creativa co cliente e como esta se traslada posteriormente ás persoas responsables do estilismo, a maquillaxe ou o peiteado, "para non deixar nada á improvisación o día da sesión".