Participará nas 'IV Jornadas de Excelencia en la Gestión Universitaria'
A Universidade avanza en Cádiz os seus progresos co plan de calidade
Un produto sen deficiencias, que goza de estima xeral ou cunhas características que se axustan ás necesidades do cliente. Deste xeito define o diccionario a calidade, un termo esencial no Plan Avante, o Plan Operativo de Xestión da Universidade de Vigo ata 2012 que aglutina as diferentes liñas de acción asociadas aos eixes de modernización, xestión académica e da investigación. Este 18 de novembro será o centro de debate nas IV Jornadas de Excelencia en la Gestión Universitaria, que reunirá en Cádiz a máis de 14 universidades e representantes do Bureau Veritas Certification ou da Axencia Estatal de Evaluación das Políticas Públicas e a Calidade dos Servizos. “A Universidade conta cunha xestión académica dinámica con capacidade para dar resposta aos retos e cambios que xurdan. En Cádiz o que imos expor é o desenvolvemento de todo este proceso”, explica Ángeles Hermida, directora da Área de Xestión Académica, que viaxará a Andalucía nunha expdición na que tamén participarán Ignacio Barcia, vicerreitor de Alumnado, Docencia e Calidade; Cristina Rodríguez, xefa do Servizo de Alumnado; Begoña Fernández, xefa da Sección de Títulos e Plans de Estudo; e Rosa Graña, coordinadora da Unidade de Estudos e Programas.
A posta en marcha do plan comezou en 2008 coa finalidade de incorporar a cultura da calidade ao ámbito de xestión , establecer os recursos organizativos de apoio, dotar de intanxibles e mobilizar á organización para a xestión da calidade, o que supón “satisfacer as necesidades e expectativas dos usuarios, facer ben o traballo á primeira e buscar a mellora continua”, recalca Hermida. Neste momento o plan vai “cumprindo etapas” e xa se está traballando nos procesos de títulos para sometelos ao Comité Técnico e comezar a certificar a principios de 2011. Precisamente a implantación de certificado do sistema de xestión de calidade, xunto a cartas de servizo, mellora de procesos e avaliación da satisfacción do usuario son os catro programas que integran o corazón do plan.