Na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense
Universidade e empresas inician un programa pioneiro de apadriñamento de alumnado
Coa participación do Grupo Cuevas, Caldaria Termal e Modera Media
“Un fito no modo de relacionarnos desde a Universidade coas empresas”. Así definía Salustiano Mato, reitor da Universidade de Vigo, a importancia que ten a posta en marcha na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense dun programa de apadriñamento de alumnado por parte de empresas. A iniciativa, presentada este xoves, comezará este ano coa participación do Grupo Cuevas, Caldaria Termal e Modera Media e dela beneficiaranse tres estudantes de último curso. “A importancia desta acción non é o seu montante económico senón o cambio de cultura que supón para as relacións entre a Universidade e a contorna económica”, advertiu o reitor.
O programa foi presentado despois da sinatura dun convenio de colaboración educativa entre cada unha das empresas participantes e a Universidade de Vigo e contou coa participación de Artur Yuste, director xeral do Grupo Cuevas; Francisco Javier Soto, director xerente de Caldaria Termal, e José Manuel Regueiro, administrador de Modera Media, ademais de estar presentes María Lameiras, vicerreitora do campus de Ourense, e Elisa Alén, decana da facultade ourensá. “Na Universidade de Vigo traballamos para seguir mellorando cada día e para crear mecanismos reais que fagan tanxible a relación entre o sector privado, a Universidade e os seus estudantes e este programa, pioneiro en Galicia, camiña nesta liña”, destacou Salustiano Mato.
Unha empresa para cada grao
Cada unha das empresas apadriñará a un alumno ou alumna de último curso dun grao da facultade afín á súa actividade económica. Deste xeito, o Grupo Cuevas apadriñará un estudante do Grao en Administración e Dirección de Empresas; Caldaria Termal un do Grao de Turismo e Modera Media un do Grao de Consultaría e Xestión da Información. Realizarase unha convocatoria pública para o estudantado interesado na que se indicará o número de bolsas e as condicións do proceso de formación e selección de cada caso.No rol de padriño, cada empresa prestará axuda ao seu estudante na resolución de dúbidas relacionadas coa profesión e co futuro laboral e daralle apoio práctico á teoría que o alumno ou alumna recibe nas aulas universitarias. Tamén facilitará a realización de practicas na empresa, arredor de 300 horas, e motivará que o traballo fin de grao teña relación coa actividade da empresa. Ademais, os elixidos recibirán o importe equivalente á matrícula do curso 2012/13. “A bolsa de apadriñamento é unha iniciativa que pretende en definitiva facilitar ao estudantado o contacto coa realidade empresarial desde unha etapa temperá”, apuntou Elisa Alén.
Os representantes das tres empresas coincidiron en salientar a importancia da colaboración entre a Universidade e o sector privado para beneficio mutuo e da sociedade. “Unha crise económica non pode ser unha crise de ánimo, de ideas e de ganas de emprender. Temos que ser capaces de ilusionar á nosa xuventude”, destacou Artur Yuste. “As xeracións que no futuro xestionarán as nosas empresas están hoxe formándose e temos a obriga de implicarnos, de darlles saídas, de recompensalos e de motivalos”, apuntou Francisco Javier Soto. “Entre todos temos que rachar as estatísticas desta crise”, engadiu por último José Manuel Regueiro.