Acadaron dúas vitorias e un empate

Os bos resultados acompañaron os equipos de xadrez do campus na cuarta xornada de liga

Os encontros disputáronse a fin de semana no Edificio de Ferro

• Entidades Colaboradoras
  • Público externo
  • Deportes
DUVI Ourense 20/03/2023

Os diferentes equipos do campus de Ourense que esta tempada participan na Liga Galega de Xadrez por equipos disputaron este sábado a cuarta xornada de competición. En primeira división, o Universitario de Ourense A gañou no Edificio de Ferro do campus a Club Xadrez Mos A por 3-1, con victorias de Miguel Reza e Brais Gerpe e táboas de Antonio Villar e Marcos Reza. En segunda división, o Universitario de Ourense B empatou tamén na casa contra Benchoshey Fischer por un marcador de 2-2, con vitorias de Manuel Álvarez e Adrián González e derrotas de José Luis Fernández e José Javier Lamas. Por último, o Universitario de Ourense C gañou, tamén na casa, contra Xadrez As Burgas por un marcador final de 2,5-1,5, con vitorias de Lino Hermida e Rodrigo Arias, táboas de Sergio de Soto e derrota de Raúl Martínez.