Feira EmpregoInCampus en Ourense

18 de abril a las 10:00

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI y Público externo

Universidade de Vigo

Pavillón de deportes do campus

Polideportivo Universitario. Campus As Lagoas, 4.º piso
32004 Ourense

Tipo de evento

Feira

Entrada:

De balde. No es necesaria reserva.

No pavillón de deportes do campus

O pavillón de deportes do campus de Ourense acolle a celebración de EmpregoInCampus, unha feira da Universidade de Vigo que lle brinda ás alumnas e alumnos das diferentes titulacións a oportunidade de coñecer de primeira man as oportunidades profesionais que ofrecen entidades de moi diversos sectores e contactar directamente cos seus responsables de selección. Participarán con stands e/ou mesas de entrevistas arredor de 70 empresas e institucións. Ás 17.00 h terá lugar a visita institucional á feira, coa participación, entre outras autoridades, de Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo, e José González, conselleiro de Emprego, Comercio e Emigración da Xunta de Galicia.

Web do evento

Anótalo en:

Add to Calendar 2024-04-18 10:00:00 2024-04-18 10:00:00 Feira EmpregoInCampus en Ourense No pavillón de deportes do campus Pavillón de deportes do campus Universidade de Vigo Europe/Madrid public