Vicerreitoría de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria

Vicerreitora estudantes e extensión UVigo. NataliaCaparrini

Natalia Caparrini
Vicerreitora

Licenciada en Ciencias Xeolóxicas pola Universidade Complutense de Madrid e doutora pola Universidade Politécnica de Madrid, é desde 2008 contratada doutora na Universidade de Vigo.

Docente universitaria na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía no Departamento de Enxeñaría dos Recursos Naturais e Medio Ambiente da UVigo, impartíu diversas materias en titulacións (Enxeñaría de Minas), Graos (Enxeñaría da Enerxía e en Enxeñaría dos Recursos Mineiros e Enerxéticos) e mestrados de perfil investigador e profesionalizante (Máster en Tecnoloxía Ambiental, Máster en Valoración, Xestión e Protección do Patrimonio Cultural, Máster en Enxeñaría de Minas).

Forma parte do grupo de investigación Xeotecnoloxías Aplicadas da UVigo, que foi recoñecido como grupo de referencia e competitividade. É coautora de máis de 20 publicacións e participante en máis de 30 contratos con empresas e proxectos de investigación. Dirixiu máis de 40 TFM/TFG/PFC.

Desempeñou diversos cargos de xestión: secretaria, subdirectora de Organización Académica e coordinadora de Calidade da EME, coordinadora do Grao en Enxeñaría da Enerxía, do Grao en Enxeñaría dos Recursos Mineiros e Enerxéticos e do Máster en Tecnoloxías para a Protección do Patrimonio Cultural Inmoble.

• José Ignacio Armesto Quiroga
    Director da Área de Extensión Universitaria
  • Susana Rodríguez Barcia
    Directora da Área de Captación de Alumnado
  • Alejandro Martínez Gómez
    Director da Área de Emprego e Emprendemento
  • Alfonso Mandado Vázquez
    Director da Área de Benestar, Saúde e Deporte
  • Lilian Álvarez García
    estudantes@uvigo.es

• A promoción e a difusión da oferta académica da universidade, así como a proxección da universidade na vida cultural e deportiva do territorio de influencia da Universidade de Vigo.
  • As relativas á captación e ao acceso do alumnado da universidade.
  • As correspondentes ao aloxamento e ao transporte.
  • As de organización, fomento, celebración e seguimento de actividades de extensión universitaria, así como de atención e información á comunidade universitaria.
  • O recoñecemento de créditos ao estudantado pola realización de actividades universitarias complementarias, así como a convocatoria, xestión e recoñecemento de prácticas externas.
  • As relacionadas co recoñecemento, defensa e vixilancia dos dereitos e deberes do estudantado, incluídas as relativas á avaliación e á cualificación do alumnado.
  • A proposta e a xestión de actuacións para mellorar a formación transversal do estudantado.
  • A supervisión da execución dos procesos para conceder bolsas e axudas convocadas por outras institucións públicas ou privadas, incluída, se é o caso, a presidencia ou a representación da universidade nos distintos órganos que se constitúan para a súa xestión.
  • As relacionadas co fomento do emprego e do emprendemento do estudantado.
  • O deseño, planificación e xestión dos programas de mobilidade e intercambio no marco do Estado.
  • As relativas ás relacións da universidade cos seus egresados e egresadas.
  • As referidas á convocatoria de bolsas propias no ámbito das competencias delegadas nos puntos anteriores e os seus procedementos derivados.
  • As referidas á convocatoria e concesión das bolsas de estudo propias destinadas a subvencionar as actividades académicas do alumnado da universidade.

Edificio Miralles
Campus universitario As Lagoas, Marcosende