Matrícula mestrados

Calendario 18/19

Para facer a matrícula

Matricularse por primeira vez

Para iniciar estudos por primeira vez nunha titulación da UVigo, deberás acceder ao seguinte enlace, onde farás os trámites de matrícula:

Facer a matrícula

Podes consultar os listados de admisión a través da túa secretaría virtual ou no seguinte enlace:

Consulta listados de admitidos

Guía de preinscrición en estudos de posgrao (en galego)

Guía de preinscripción en estudios de posgrado (en español)

Continuar estudos

Se continuas estudos na Universidade de Vigo, deberás a facer os trámites accedendo á Secretaría:

Continúo os meus estudos

Sobre o proceso de matrícula

Para formalizar a matrícula nun mestrado hai diferentes fases: a de preinscrición (vía telemática) nos prazos establecidos no calendario e a continuación e a de matrícula. No caso de quedaren prazas vacantes, abrirase un novo prazo.

Podes consultar a convocatoria de matrícula, no menú da dereita, para ver os diferentes procedementos en detalle.

Tipos de matrícula

Existen diferentes tipos de matrícula. Os detalles de cada unha delas deberás consultalos cada ano na correspondente convocatoria de matrícula, pero xeralmente son:

• Matrícula ordinaria
    • A tempo completo
    • A tempo parcial
  • Alumnado de programas interuniversitarios
  • Alumnado estranxeiro de programas de intercambio
  • Cota de alumnado con discapacidade

Información para alumnado estranxeiro

Guía para alumnado extranjero (en español)

Documentación e páxinas de consulta asociadas aos procedementos