Alberto Dafonte Gómez

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 150
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 150
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9
P04M176V01 M176109 Fotografía para web e redes sociais OB 3
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9.00
P04M176V01 M176109 Fotografía para web e redes sociais OB 1.00
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 110
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 90.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 100.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 150.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070501 Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais OB 68
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 50.00
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070501 Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais OB 90.00
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 50.00
204011V01 204011635 Laboratorio de produción publicitaria en televisión OP 0.00
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 90.00
P04M083V01 M083202 Presentación e Comunicación de Proxectos de Guión OB 5.00
P04G070V01 G070501 Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais OB 75.00
204011V01 204011635 Laboratorio de produción publicitaria en televisión OP 0.00
204011V01 204011204 Teoría e técnica da comunicación televisiva TR 0.00
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011635 Laboratorio de produción publicitaria en televisión OP 75.00
204011V01 204011204 Teoría e técnica da comunicación televisiva TR 0.00
204011V01 204011226 Tecnoloxía dos medios audiovisuais OB 0.00
P04G070V01 G070501 Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais OB 105.00
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 105.00
P04M083V01 M083202 Presentación e Comunicación de Proxectos de Guión OB 5.00
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011204 Teoría e técnica da comunicación televisiva TR 0.0
204011V01 204011226 Tecnoloxía dos medios audiovisuais OB 0.0
204011V01 204011324 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 30
P04M083V01 M083106 Guión de Programas de Entretemento OB 5
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 120
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
204011V01 204011204 Teoría e técnica da comunicación televisiva TR 0.0

Non-face-to-face mentoring fixed schedule

Teacher has an offer of non-face-to-face mentoring at fixed hours with the following schedule:

Weekday
Martes
Rango de horas
09:30 - 12:30
Place
https://campusremotouvigo.gal/access/public/meeting/718914856 , Campus Remoto
Quarter
Anual (2020/2021)
Weekday
Mércores
Rango de horas
09:30 - 11:30
Place
https://campusremotouvigo.gal/access/public/meeting/718914856 , Campus Remoto
Quarter
Anual (2020/2021)

2019/2020

Sostenibilidade en internet: Implementación dos principios do deseño UI e UX para o desenvolvemento dun e-commerce ecolóxico dirixido ao mercado australiano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing na industria dos videoxogos: Fortnite - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Construción da marca persoal: Bruna Mondelo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A música: o gran potenciador dos anuncios televisivos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A publicidade nos videoxogos: Advergaming. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Social media plan para o Posicionamento dixital da axencia Ovo Publicidade como especialista en comunicación cultural. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os modelos de ceros e uns: caso Lil Miquela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O product placement nos Vengadores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Marketing Viral como camiño cara o éxito comunicativo e comercial: O caso Dove - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de comunicación de "Mi mañana, tu ayer" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de comunicación para unha curtametraxe: "Dúas Cores" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cóntamo outra vez, Walt. Análise das accións promocionais online dos remakes de 'A bela e a besta', 'Aladdín' e 'O rei león' - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Sociedade Deportiva Teucro e o seu plan de comunicación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Motionale. Plan estratéxico de marca persoal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto de Personal Branding - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Fabiana Altamirano Asesoría Dixital - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Emprego de causas sociais como estratexia publicitaria. Casos H&M, Heineken, Coca Cola, Procter & Gamble, Nike e Gillette. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Contido publicitario xenerado nos dramas tailandeses do subxénero Boy's Love - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Spot Surfing The Lerez 2018 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fake news: un fenómeno viral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Festival Rockin' Vila: O Camiño dun Son - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Social Media Plan para a marca Laura Cabanelas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto de comunicación en redes sociais para Cinema Iberolusa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A era contemporánea do late night: novas audiencias e consumos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

O marketing de influencia en Instagram: análise de cinco perfís destacados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O marketing experiencial e a utilización dos booktubers no ámbito da promoción editorial. Caso práctico coa triloxía Guardianes de la Ciudadela de Laura Gallego. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redeseño dunha identidade corporativa gráfica e a creación dun manual de estilo de redes sociais para a protectora de animais Os Biosbardos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Publicidade institucional e violencia de xénero: o enfoque das campañas gubernamentais fronte ós parámetros de actuación para a súa erradicación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Creación e promoción dun formato televisivo para a Televisión de Galicia destinado a un público mozo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Personal Branding Sylvia Rivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os roles femininos na serie “Juego de Tronos”. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Investigación sobre o contido das canles dos youtubers - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Guía ilustrada para xóvenes turistas en Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Chove: creación da identidade gráfica dunha aeroliña galega - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estructuración dos universos ficticios: Os casos do Universo Cinematográfico de Marvel e o Multiverso de DC - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fenómeno cover. Proposta propia canal de música na plataforma de YouTube - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Boas prácticas en redes sociais para celebrity talk-shows - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta para #SeriesFlooxer: Amar en tempos de Tinder - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

eSports: Unha mirada xeral ao mundo dos deportes electrónicos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Representación do xénero feminino na televisión estadounidense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
monArte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo e análise das novas canles de TDT de Atresmedia e Mediaset España a partir da concesión de licenzas a Cuatro e La Sexta. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evolución das tendencias publicitarias da televisión social cara ó marketing en tempo real - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estrella Galicia. Análise da marca a través da publicidade televisiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TV SOCIAL: estudo da actividade en Twitter dos programas de TV. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Novas tendencias promocionais no panorama audiovisual actual: Estratexias comunicativas en The Walking Dead - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007