José Luis Diéguez Ruibal

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V04 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 70
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 28
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
O02M066V05 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V04 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 120
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 30
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 8
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 30
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 45
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 105
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10
P02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
P02G110V01 G110305 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 10

Concerted face-to-face mentoring

Teacher has an offer of arranged face-to-face mentoring for Anual (2021/2022) period. To make an appointment you can do it from your Online Secretary.

2020/2021

Programa de reforzo de lectoescritura para alumnado con dificultades na aprendizaxe. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desarrollo afectivo na primeira infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O debate pedagóxico como recurso para educar en valores na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da importancia das relacións interxeracionais na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A actividade física e/ou deportiva como factor fundamental no rendemento académico e no desenvolvemento integral do alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación emocional na escola actual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise das consecuencias da COVID-19 no desenvolvemento do alumnado con Necesidades Educativas Especiais (NEE) na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estrés docente como consecuencia do Covid-19 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno do Espectro Autista: Inclusión dentro das aulas ordinarias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2019/2020

Beneficios da terapia asistida con cans en estudantes con trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pequenas sementes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O equipo docente coñece os Protocolos educativos para unha educación inclusiva nas aulas? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Do uso ó abuso das T.I.C. Hábitos da súa utilización entre alumnado de 5º e 6º de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de enriquecemento a un alumno con sobredotación a través das Intelixencias Múltiples - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecementos e actitudes do profesorado en relación co protocolo de dislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprender xogando: o uso do xadrez como unha ferramenta didáctica na aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Importancia da alimentación saudable na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A convivencia, unha aprendizaxe para toda a vida. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A percepción das familias acerca da inclusión educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Potenciación dos procesos cognitivos básicos no alumnado de Educación Infantil a través das funcións de asesoramento á familia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Relación Familia-Escola. A Relación Familia-Escola no Século XXI - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O primeiro contacto coas T.I.C.: Investigación sobre o seu uso ao final da educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ambientes de aprendizaxe e grupos mixtos: unha nova forma de sentir a infancia e a vida - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión de nenos/as con TEA na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción por parte dos pais e as nais dos beneficios do xogo do xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os coñecementos do profesorado sobre o Trastorno do Espectro Autista (TEA) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención da violencia e acoso escolar na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Está a escola preparada para incluír ao alumnado con Síndrome de Down? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Impacto da ruptura parental no desenvolvemento persoal i escolar dos/as fillos/as. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención para a detección de posibles casos TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educar en valores a través do cine - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Un proxecto de ciencias en Educación Infantil: o universo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O xadrez como ferramenta para mellorar a lectoescritura e o tdah - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

Iniciación ao xadrez na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O gateo e a súa relación co rendemento académico, o desenvolvemento cognitivo e a motricidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o trastorno do espectro autista e o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre o tratamento do TDAH a través dos xogos de mesa: o xadrez - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

As altas capacidades: a perspectiva docente, formación, coñecementos e estereotipos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A práctica do xadrez, rendemento escolar e desenvolvemento cognitivo no alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007