Salvador Guillermo González González

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V06 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
V02M066V07 M066228 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Primario e Secundario OB 1
V02M066V06 M066226 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos OB 1
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 18
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
P02M081V02 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 105
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V07 M066228 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Primario e Secundario OB 1
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
V02M066V06 M066226 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos OB 1
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 18
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V06 M066226 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos OB 1
V02M066V07 M066228 Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Primario e Secundario OB 1
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 10
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 18
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 3
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 3
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 75
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 90
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 2
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 10
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 5
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
P02G110V01 G110205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe infantil FB
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 15
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 5
P02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 60
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 2
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 5
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 6
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
202111V01 202111202 Bases psicolóxicas da educación especial TR
202311V01 202311202 Bases psicolóxicas da educación especial TR
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP
202211V01 202211202 Bases psicolóxicas da educación especial TR
202411V01 202411204 Bases psicolóxicas da educación especial TR
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 25
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 15
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 15
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 120
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB
P02G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 45
P02M066V12 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 36
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 15
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
202311V01 202311202 Bases psicolóxicas da educación especial TR
202211V01 202211202 Bases psicolóxicas da educación especial TR
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP
202211V01 202211103 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR
202411V01 202411204 Bases psicolóxicas da educación especial TR
P02G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 45
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 105
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 15
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 8
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 25
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 15
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 15
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5
O05M053V01 M053205 Tecnicas Cuantitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 15
202111V01 202111202 Bases psicolóxicas da educación especial TR
202111V01 202111104 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
202111V01 202111104 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR
202111V01 202111720 Psicoloxía da educación: Metodoloxía OP 120
202211V01 202211103 Psicoloxía da educación e do desenvolvemento en idade escolar TR
P02M081V01 M081102 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Discapacidade Motriz OB 15
P02G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 53
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 15
O05M053V01 M053202 Procesos Motivacionais e Dificultades de Aprendizaxe OB 15
O05M053V01 M053108 Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa OB 25
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5

2017/2018

Promoción da motivación no contexto familiar e a súa relación co rendemento académico en escolares de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O método ABN como alternativa á metodoloxía tradicional de multiplicación en educación primaria: estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención psicoeducativa nun suxeito de 10 anos con Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade (TDAH) e dislexia. Estuvo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en estratexias de afrontamento en situacións de perda e duelo no alumnado de 6º da Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en estratexias e técnicas de aprendizaxe no alumnado de 4º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo de caso: intervención de apoio académico nun adolescente con discapacidade intelectual e visual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo dunha intervención co Programa CogniFit nun caso dun estudante adolescente con TDAH. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da Intelixencia Emocional e da motivación coma factores asociados ao rendemento académico en estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo das percepcións do profesorado sobre a Formación Profesional Básica na familia de Administración e Xestión - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo comparativo sobre a regulación motivacional para a práctica da actividade física, deporte e para a iniciación de novas actividades acuáticas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudio correlacional entre o nivel de ansiedade e mindfulness co rendemento académico nos estudantes de 5º de Educación Primaria, 1º e 3º de Educación Secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Influencia dos factores motivacionais no proceso de ensino - aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Grao de motivación e importancia dos trazos motivadores que atribúen docentes e alumnado ás tarefas de aula. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a práctica deportiva e a nota académica no alumnado de formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación da calidade e frecuencia do almorzo eo Índice de Masa Corporal (IMC) co rendemento académico nos estudantes de ciclo superior de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Correlación entre la motivación autodeterminada, el nivel técnico y la velocidad de nado en los estilos crol y espalda en jóvenes nadadores no federados del centro Budo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desarrollo das competencias emocionais do alumnado de 5º curso de Educación Primaria mediante un programa de intervención na aula - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre intervencións con programas para a mellora da convivencia escolar en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo cuasi-experimental para a mellora da competencia lectora en alumnado de segundo de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Variables preditivas da intelixencia emocional e violencia escolar en adolescentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Valores en adolescentes que realizan actividade física ou deporte: a deportividade. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Estudo das habilidades emocionais en alumnado de 1º de Bacharelato e proposta para o seu enriquecemento a través do debuxo artístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Consecuencias do adestramento do alumnado de 1º ESO nas habilidades emocionais e os seus efectos en canto ao rendemento académico e a diferenza entre sexos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Consecuencias do adestramento do alumnado de 1º ESO nas habilidades emocionais e os seus efectos en canto ao rendemento académico e a diferenza entre sexos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desenvolvemento da creatividade artística na Educación Secundaria Obrigatoria a partir de estratexias e técnicas creativas no contexto do modelo CAIT. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Prevalencia de coñecementos, percepcións e actitudes sobre o maltrato entre alumnos dos futuros docentes de F.P. do Mestrado en Profesorado da Universidade de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a actividade física e o rendemento académico en ciclos de formación profesional de grao superior. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora das competencias emocionais dos alumnos do primeiro curso de educación primaria mediante un programa de intervención. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Adestramento en habilidades sociais e asertividade na preadolescencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa nun alumno con TDAH de segundo curso de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora de capacidades e habilidades musicais en alumnado de 5º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora do autoconcepto académico, social e emocional en alumnado de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora do autoconcepto social en alumnado de 6º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa para a mellora dos procesos lectores nun alumno de Educación Primaria con dislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia Emocional. Programa de intervención educativa en nenos e nenas de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliogáfica sobre los problemas de lenguaje en niños con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Sala Snoezelen, ambiente de emocións e comunicación para a calidade de vida. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Usos e competencias en Tecnoloxías da Información e Comunicación nun grupo de alumnos de Formación Profesional e o seu profesorado. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
El Desarrollo de las Competencias Matemáticas del alumnado de 2º curso de Educación Primaria mediante Métodos Lúdicos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Programa de intervención para o desenvolvemento das habilidades emocionais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa da psicoloxía positiva para á promoción de tres fortalezas humanas no alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo sobre a intervención na creatividade narrativa nunha aula de 5º curso de Educación Primaria en Inglaterra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para la mejora de las estrategias de aprendizaje autorregulado en segundo curso de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención didáctica para a mellora da comprensión e os procesos lectores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional. Programa de intervención educativa en nenos e nenas de 2º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da frecuencia e calidade de uso das estratexias de aprendizaxe nunha aula de 6º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Programa de intervención para a mellora da comprensión lectora en alumnado de sexto de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ábaco como ferramenta de estimulación do pensamento matemático en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa para o desenvolvemento das competencias emocionais en escolares de 2º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para promover as competencias emocionais en escolares de quinto de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para o desenvolvemento do pensamento creativo con alumnos e alumnas do cuarto curso do Ensino Primario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para o desenvolvemento do pensamento crítico en nenos e nenas de sexto curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007