Identidade corporativa
Manual de identidade corporativa gráfica
Para responder os actuais desafíos da comunicación, a Universidade de Vigo presenta unha renovación da súa identidade corporativa.
A actualización do Manual de identidade corporativa gráfica ten como propósito definir as liñas visuais condutoras da imaxe da Universidade de Vigo. Establece normas co obxectivo de dotar de coherencia a comunicación da institución e, ao mesmo tempo, facilitar o labor das persoas que elaboran estes documentos, mediante a achega de recursos gráficos que serán empregados tanto no ámbito externo coma interno.
O estilo gráfico da Universidade de Vigo acompañará sempre as comunicacións de acordo con este manual de identidade corporativa. En ningún caso se poderán modificar os deseños proporcionados pola Área de Imaxe.
Logotipo
O logotipo da Universidade de Vigo está composto en New Baskerville, baseada nos deseños de John Baskerville (1761). É institucional, académico, rigoroso e atemporal.
O uso do logotipo autorizarase exclusivamente para fins propios da Universidade Vigo. En ningún caso lle outorgará á persoa usuaria o dereito de exclusividade, nin lle permitirá apropiarse mediante o rexistro ou calquera procedemento do citado emblema ou similar. Presumirase a autorización no caso do seu emprego en actividades desenvoltas por membros da comunidade universitaria organizadas nesta institución.
Os distintos subemisores da Universidade de Vigo poderán solicitarlle á Área de Imaxe o seu logotipo e símbolo particulares así como o seu propio manual.
Centros
O manual establece normas co obxectivo de dotar de coherencia a comunicación da institución e, ao mesmo tempo, facilitar o labor das persoas que elaboran estes documentos, mediante a achega de recursos gráficos que serán empregados tanto no ámbito externo coma interno.
Os distintos centros docentes e de investigación da Universidade de Vigo poderán solicitarlle á Área de Imaxe o seu logotipo e símbolo particulares, así como o seu propio manual.
Campus de Ourense
Facultades e escolas
- Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo
- Escola Superior de Enxeñaría Informática
- Facultade de Ciencias
- Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
- Facultade de Dereito
- Facultade de Educación e Traballo Social
- Facultade de Historia
- Facultade de Relacións Internacionais
- Escola Universitaria de Enfermaría
Institutos de investigación
Campus de especialización
Campus de Pontevedra
Facultades e escolas
- Escola de Enxeñaría Forestal
- Facultade de Belas Artes
- Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
- Facultade de Comunicación
- Facultade de Deseño
- Facultade de Dirección e Xestión Pública
- Facultade de Fisioterapia
- Escola Universitaria de Enfermaría da Deputación Provincial de Pontevedra
Campus de especialización
- Campus Crea
Campus de Vigo
Facultades e escolas
- Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía
- Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
- Escola de Enxeñaría Industrial
- Facultade de Bioloxía
- Facultade de Ciencias do Mar
- Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
- Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo
- Facultade de Comercio
- Facultade de Filoloxía e Tradución
- Facultade de Química
- Escola Universitaria de Enfermaría
Centros de investigación
Área de Imaxe
A Área de Imaxe da Universidade de Vigo ten como propósito asesorar a comunidade universitaria para o correcto uso dos símbolos gráficos que representan a institución, co fin de reforzar e clarificar a comunicación interna, así como de proxectar unha imaxe exterior coherente e de excelencia.
Máis información:
Área de Imaxe
Local A11, Centro Comercial da Cidade Universitaria
As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo
imaxe@uvigo.gal
+34 986 813 411




