Matrícula graos

Graos 2021/2022 da Universidade de Vigo


Na UVigo o colectivo de estudantes de grao formádelo alumnado de inicio, de continuación, de mobilidade (programas de intercambio ou en réxime de visitante) e persoas tituladas por universidades estranxeiras que vindes a completar o trámite de homologación do título en España. Dependendo do grupo ao que pertenzas asignaráseche un tipo de matrícula con características propias e unha modalidade que determinará o teu réxime de permanencia e progreso, o teu dereito de avaliación e a posibilidade de simultanear outros estudos universitarios.

Se es alumnado tanto de inicio como de continuación, formalizarás a túa matrícula para todo o curso -xa que non existe a posibilidade de facelo por cuadrimestres-, se es de mobilidade o farás de acordo co establecido no acordo ou no teu contrato de intercambio e, se ves a completar os requisitos formativos poderás elixir entre as opcións que che oferte o Ministerio de Universidades sempre que estean dispoñibles na UVigo. 

Ao matricularte tes a obriga de obter e manter activa a conta de correo institucional @alumnado.uvigo.gal  e actualizar o número de teléfono móbil e datos de contacto en cumprimento do principio de exactitude do Regulamento Europeo de protección de datos de cara ás posibles comunicacións e notificacións electrónicas obrigatorias. 

   

Formalizarás a matrícula se:

Cando completes o proceso xerarase unha folla de liquidación na túa secretaría virtual. Unha vez realizado este procedemento só o poderás reverter cunha resolución reitoral favorable como resposta a unha petición expresa de anulación total.

Desde a secretaría virtual, sempre que non teñas restrinxido o acceso, poderás seleccionar por orde de preferencia materias optativas (cando o teu plan de estudos así o estableza), modificar a matrícula nos prazos correspondentes e realizar o procedemento de adaptación a un novo plan de estudos entre outras cousas.

Se es estudante tanto de inicio como de continuación ao matricularte o teu réxime de permanencia vai ser a tempo completo. Se tes algunha circunstancia, como as indicadas no artigo 3 da normativa de permanencia e progreso, e necesitas o cambio de dedicación a tempo parcial deberás iniciar o trámite na sede electrónica xa que a consideración de estudante a tempo parcial deberás solicitala expresamente no momento de matricularte e, de ser o caso, renovala en cada nova matriculación.

Iniciarás a tramitación na sede electrónica escollendo no catálogo de procedementos de "estudantes" o SGRA Cambio no réxime de permanencia na matrícula nunha titulación de grao.
Cando a solicitude a teñas que facer ao longo do curso académico co procedemento específico pechado terás que iniciar a tramitación na sede electrónica mediante unha instancia xenérica "SXER - Instancia xenérica (estudantes)" acompañada deste formulario.

 

Cando recibas resolución favorable deberás axustar a matrícula no prazo e forma indicada na mesma.

Poderás modificar a túa matrícula, ampliando, eliminando ou substituíndo materias a través da túa secretaría virtual. Se tes restrinxido o acceso ou a matrícula arquivada non poderás facer ningunha modificación. No primeiro período poderás facer cambios en calquera materia matriculada e no segundo só en materias do segundo cuadrimestre.

Non poderás realizar modificacións de matrícula se es estudante na modalidade de primeira matrícula, agás que por ter recoñecidas materias dese curso e se che cambie á modalidade de continuación de estudos.  

A anulación total de matrícula é o procedemento administrativo que supón a baixa de todas as materias matriculadas para o curso académico que se solicita.

Non procederá en ningún caso a anulación total se xa fuches avaliada ou avaliado nas actas ou se o solicitas para as modalidades de proba de aptitude, período de prácticas ou realización dun proxecto ou traballo. Tampouco procederá, salvo que xustifiques unha circunstancia sobrevida grave ocorrida unha vez iniciado o curso, se che foi autorizada a matrícula fóra de prazo ou se xa se che concedera unha anulación total nese mesmo curso ou dúas nos tres últimos.

A petición a iniciarás en sede electrónica nos prazos establecidos na convocatoria anual de matrícula. A notificación realizarase por comparecencia en sede electrónica polo que é imprescindible que indiques no apartado de medios de aviso de notificación o teléfono e/ou enderezo electrónico válidos.

Na tramitación das solicitudes presentadas en prazo comprobaremos a situación dos importes de obrigado pagamento establecidos no decreto de prezos públicos. Se eses importes constan como aboados, a resolución será favorable e anularémosche a matrícula na aplicación informática nese mesmo momento. Se polo contrario os referidos importes non están aboados, xerarémosche unha nova folla de liquidación que acompañará á resolución que será condicionada ao pago. Neste caso só se levará a cabo a anulación total na aplicación informática unha vez conste que o pago pendente foi aboado no prazo indicado na liquidación.

Se es estudante de continuación de estudos ou curso ponte: continuación e queres cursar, no mesmo curso académico, máis dunha titulación universitaria oficial, terás que ter concedida a simultaneidade previa á formalización da segunda matrícula. Non se che concederá se es estudante de primeira matrícula ou de curso ponte: inicio.

Iniciarás a petición en sede electrónica. Tramitarémola no Servizo de Xestión de Estudos de Grao e resolverémola consonte ao disposto na orde ministerial do 28 de setembro de 1984 (BOE do 9 de outubro), e á normativa de simultaneidade de estudos da UVigo aprobada en Consello de Goberno de 19 de xullo de 2017.

Para que se che poida conceder simultaneidade hai que esperar a comprobar que na titulación solicitada resulten prazas sen cubrir ao remate do procedemento de admisión de prazas sobrantes ou nos cursos ponte.

Só se figuras nunha acta de avaliación terás dereito a ser cualificada ou cualificado, e para isto tes que ter formalizada a matrícula na correspondente materia. Non poderá incluírse nunha acta a quen non estea matriculado na materia e en ningún caso se autorizará a matrícula con posterioridade á data de edición da acta polo feito de asistir a clase e/ou concorrer ás probas de avaliación xa que isto non dá dereito de inclusión.

Establécese unha única cualificación por curso académico, se ben terás dúas oportunidades de avaliación conforme ao calendario académico aprobado polo Consello de Goberno.

Avaliación de fin de carreira

Poderás presentarte a fin de carreira se cumpres os requisitos sinalados a continuación no prazo de matrícula:

  • que che resten como máximo 24 créditos xa matriculados e avaliados en cursos anteriores. Neste cómputo non se terán en conta os créditos do TFG que poderá matricularse por primeira vez.
  • que para a defensa do TFG se poida garantir o mínimo de dedicación necesaria para a preparación tendo en conta que, cada ECTS supón 25 horas de traballo, cómpre que dende a data de inicio do curso académico ata a data de defensa do TFG transcorran un mínimo de 4 semanas para un TFG de 6 créditos (6 ECTS=150 horas=4 semanas) e de 8 semanas para un TFG de 12 (12 ECTS=300 horas=8 semanas). 

Os centros verificarán que se cumpran os requisitos para autorizar a presentación e defensa do TFG e establecerán os procedementos de depósito e de celebración das defensas dos traballos de fin de grao dentro dos límites do calendario académico oficial.

Se non te presentas poderás concorrer á avaliación ordinaria e á extraordinaria. No caso de presentarte ás probas e non superar algunha materia, deberás escoller unha delas.

Avaliación ordinaria

A realizarás ao remate de cada cuadrimestre.

Avaliación extraordinaria

A realizarás no período indicado no calendario académico.

No referente a este procedemento os centros aplicarán o regulado nos artigos 13, 14, 15 e 16 do Capítulo III da Orde ECD/2654/2015, de 3 de decembro na que se ditan  normas de desenvolvemento e aplicación do RD 967/2014 de 21 de novembro.

Segundo a opción que escollas na formalización da matrícula de RFC, o dereito de avaliación será como a continuación se determina:

Proba de aptitude

A matrícula dará dereito á realización de dúas probas de avaliación por curso académico que se efectuarán ao remate de cada cuadrimestre.

Período de prácticas

As condicións de realización do período de prácticas serán establecidas por cada centro sendo a duración en horas equivalente ao número de créditos da materia (25 horas/crédito). Ao final do períoso de practicas terás que presentar ao titor ou titora unha memoria ou traballo.

Realización dun proxecto ou traballo

O director ou directora establecerá os obxectivos do proxecto e a liña de traballo que deberá iniciarse e concluírse dentro do mesmo curso académico.

Asistencia a cursos tutelados

A duración non será superior á dun curso académico. A avaliación farase ao remate do curso cunha memoria ou traballo.

 

Máis información:

Servizo de Xestión de Estudos de Grao
Edificio Exeria 
As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo
+34 986 813 607 | 986 813 609
soporte.grao@uvigo.gal