II Encontro de profesionais da comunicación en RRSS das universidades españolas

As redes sociais convertéronse en eixes principais da comunicación institucional das universidades e en canles imprescindibles para manter unha comunicación aberta e fluida coa comunidade universitaria.

A necesidade de afondar nos mecanismos propios da comunicación en redes sociais no ámbito universitario e na capacidade de innovación e de mellora que nos poden achegar estas canles propiciou a organización do primeiro encontro de profesionais desta vertente da comunicación na Universidad de Murcia en 2023, #Rederas23.

Co fin de darlle continuidade a este foro de traballo integrado por persoas que xestionan medios sociais universitarios, a Universidade de Vigo comprácese en acoller a segunda edición deste encontro os días 23 e 24 de maio de 2024.

Eixes temáticos

O encontro estruturarase arredor das seguintes temáticas:

• Novas narrativas e tendencias
  • Aplicacións e ferramentas
  • Intelixencia artificial
  • Boas prácticas

Propostas de comunicación

• Cada módulo incluirá un máximo de catro comunicacións de 15 minutos e un tempo de debate.
  • As persoas interesadas en presentar unha comunicación, unha vez inscritas no encontro, poderán presentar a súa proposta.
  • As propostas enviaranse por correo xunto coa seguinte información: título, autoría, universidade de orixe, resumo (máximo unha páxina en formato word) e datos de contacto
  • O prazo para enviar as propostas será do 15 ao 29 de abril.
  • En caso de que se presenten máis de catro propostas, comunicaranse as seleccionadas antes do 10 de maio.
  • En cada módulo incluirase información máis detallada.

Rederas 2024 reserva un dos módulos do programa á posta en común das experiencias na posta en marcha de novos proxectos, boas prácticas e innovacións…, proveitosas ou non.

As propostas enviaranse por correo electrónico a rederasgrupodetrabajo@gmail.com

Vicerreitoría de Comunicación e Relacións Institucionais
Edificio Miralles