Postos e organización
A relación de postos de traballo (RPT), tanto do persoal laboral como do persoal funcionario, é o instrumento técnico que serve para definir a estrutura organizativa do persoal técnico, de xestión e de administración e servizos, na que se inclúen os datos máis significativos dos postos de traballo.
- Acordo entre a Comisión Unitaria de Negociación do PAS e a Xerencia sobre provisión temporal de postos de traballo das escalas e subescalas de persoal funcionario en réxime de promoción interna(2024)
- Relación de postos de traballo do persoal técnico, de xestión e de administración e servizos (2024)
- Acordo para dar continuidade ao desempeño provisional de postos por parte do persoal laboral fixo de administración e servizos que adquira a condición de persoal funcionario de carreira
- Relación de postos de traballo do persoal de administración e servizos 2021-Corrección erros
- Instrución para a entrada en vigor da RPT 2021
- Relación de postos de traballo do persoal de administración e servizos 2021
- Funcionarización do persoal laboral fixo: Nomeamento das comisións de funcionarización
- Acordo de Funcionarización do Persoal Laboral Fixo de Administración e Servizos da Universidade de Vigo 2021
- Acordo polo que se regula o procedemento para a cobertura temporal de postos mediante comisión de servizos de carácter voluntario por persoal funcionario de carreira 2025
- Acordo para o nomeamento provisional do PAS funcionario nun grupo ou subgrupo superior (2018)
- Manual de funcións do PAS funcionario