Mellora a túa formación docente e investigadora

Formación didáctica

A Universidade de Vigo organiza a formación didáctica do profesorado a través do Centro de Posgrao e Formación Permanente (CPFP).

Visita a web do CPFP

Grupos de innovación docente (GID)

Son grupos de traballo estables de profesorado universitario que teñen como finalidade desenvolver accións dirixidas á formación, á innovación e á renovación do modelo educativo co obxectivo de favorecer a aprendizaxe do alumnado.

Estes grupos permiten reflexionar sobre a práctica docente e constitúen un marco idóneo para impulsar o traballo cooperativo entre docentes de diferentes centros e ámbitos disciplinares que comparten obxectivos comúns.

A Área de Formación e Innovación Educativa promove esta iniciativa coa finalidade de xerar un impacto real que axude a transformar e a renovar o ensino na Universidade de Vigo.

Información sobre os Grupos de Innovación Docente

Formación permanente do profesorado

Na seguinte ligazón poderás consultar a listaxe de cursos co prazo de matrícula aberto.

Cursos de formación

Máis información: