Redes sociais
Nesta páxina atoparás as redes sociais da Universidade de Vigo, creadas para difundir a actividade diaria da institución e interactuar coa comunidade universitaria e coa sociedade en xeral.
Tamén che ofrecemos unhas pautas básicas que teñen como propósito definir as liñas de comunicación nas redes sociais da Universidade de Vigo. A guía establece normas e recomendacións co obxectivo de dotar de coherencia a presenza da institución nas redes sociais e, ao mesmo tempo, facilitar o labor das persoas que crean estes contidos.
Facebook, Twitter e Instagram son as redes que permiten comunicar da forma máis inmediata e cercana a actualidade da universidade.
Linkedin é a comunidade social de maior crecemento orientada a empresas, a negocios e ao emprego. A UVigo está presente como empresa; consolídase como referente e atrae novos clientes e provedores, de xeito que facilita a afiliación a esta. Unha ferramenta de networking imprescindible no marco actual do mercado na que contamos con miles de seguidores.
A través de Academia.edu conectamos con científicos de todo o mundo nunha plataforma con millóns de usuarios e de publicacións. Un lugar de encontro onde compartir os traballos de investigación e facilitar o seguimento de artigos relevantes nos campos de estudo.
Grazas a iTunesU podes visualizar ou descargar conferencias, clases, debates, entrevistas e eventos da nosa universidade e reproducilos cando e onde queiras. A universidade acompáñate alí onde esteas.
De seguido están recollidas as redes sociais que forman parte do universo relacionado coa Universidade de Vigo.
Máis información:
Vicerreitoría de Comunicación e Relacións Institucionais
Edificio Miralles
As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo
+34 986 130 222
viccom@uvigo.gal