Redes sociais

A través de Academia.edu conectamos con científicos de todo o mundo nunha plataforma con máis de 18 millóns de usuarios e máis de 5 millóns de publicacións. Un lugar de encontro onde compartir os traballos de investigación e facilitar o seguimento de artigos relevantes nos campos de estudo.

Linkedin é a comunidade social orientada a empresas, negocios e emprego de maior crecemento. A UVigo está presente como empresa consolidándonos como referente, atraendo novos clientes e provedores e facilitando a afiliación á mesma de cada perfil libre de usuario relacionado. Unha ferramenta de networking imprescindible no marco actual do mercado na que contamos con cerca de 50 000 seguidores.

Grazas a iTunesU podes visualizar ou descargar conferencias, clases, debates, entrevistas ou eventos da nosa universidade e reproducilos cando e onde queiras no teu PC, Mac, PDA,iPod, iPhone o iPad. A universidade acompáñate alá onde esteas.

Tamén temos recollidas unha gran cantidade de páxinas en redes sociais que forman parte do universo relacionado coa Universidade de Vigo.

Ver todas as redes