Ciclo de conferencias sobre o selo HRS4R: Recursos humanos en Investigación

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

Centrada na transferencia no sector das TICs

O ciclo de Xornadas sobre o Selo Europeo de Recursos Humanos en Investigación (HRS4R) ten como obxectivo dar a coñecer as boas prácticas e iniciativas que se están a desenvolver no marco deste proxecto, das que a institución forma parte desde 2017, ano no que obtivo a devandita acreditación.

Nesta ocasión, as conferencias achéganse a transferencia do sector TIC e fano da man de Miguel Otaduy, profesor na Univesidad Rey Juan Carlos y director del Multimodal Simulation Lab.

Máis información

Formulario de inscrición.

Anótao en:

Add to Calendar 2022-05-26 12:00:00 2022-05-26 14:00:00 Ciclo de conferencias sobre o selo HRS4R: Recursos humanos en Investigación Centrada na transferencia no sector das TICs Campus Remoto da Universidade de Vigo Universidade de Vigo Europe/Madrid public