Conferencia de Sergio Vicente-Serrano sobre secas e cambio climático

Tipo de evento

Conferencias

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Serán no salón de graos do edificio Politécnico

Sergio Vicente-Serrano, investigador do CSIC e un dos 17 científicos españois seleccionados para a redacción do Sexto Informe do IPCC (Panel Intergubernamental de Expertos en Cambio Climático) das Nacións Unidas ofrecerá no campus de Ourense unha conferencia sobre evapotranspiración e demanda de auga por parte da atmosfera; monitorización e índices de seca e patróns de cambio e escenarios futuros das secas climáticas. O acto enmárcase no Programa de Doutoramento do Campus da Auga.

Anótao en:

Add to Calendar 2018-11-19 16:00:00 2018-11-19 20:00:00 Conferencia de Sergio Vicente-Serrano sobre secas e cambio climático Serán no salón de graos do edificio Politécnico Edificio Politécnico, Campus Universitario As Lagoas s/n Grupo Ephyslab Europe/Madrid public