Inauguración do Encontro Científico · Congreso Quevediana2018

Tipo de evento

Charlas e seminarios e Congreso

Entrada:

ns/nc É necesaria reserva.

Celébrase na Facultade de Filoloxía e Tradución e na sede Afundación

Asisten: Luis Alonso Bacigalupe, decano da Facultade de Filoloxía e Tradución e José Francisco Montero, director do Departamento de Literatura Española e Teoría da Literatura

No marco do proyecto de investigación La recepción póstuma de Francisco de Quevedo, subvencionado polo Ministerio de Economía e Competitividade desenvólvese este Encontro Científico co fin de presentar as conclusiones do traballo realizado ao aneiro desta iniciativa.

Tras o acto de apertura terá lugar a sesión inaugural a cargo de Lía Schwartz, Graduate Center of the City University of New York, sobre a tradición del quevedismo.

O congreso desenvólvese no salón de graos da Facultade de Filoloxía e Tradución o mércores pola mañá e trasládase ao Centro Social Afundación (Policarpo Sanz 24-26) o mércores pola tarde e o xoves e venres durante toda a xornada.

Anótao en:

Add to Calendar 2018-06-27 10:00:00 2018-06-27 10:00:00 Inauguración do Encontro Científico · Congreso Quevediana2018 Celébrase na Facultade de Filoloxía e Tradución e na sede Afundación Fac. Filoloxía e Tradución Campus Universitario Universidade de Vigo Europe/Madrid public