Foro Aero. Conferencia 'Como a tecnoloxía pode axudar a salvar vidas'

Tipo de evento

Conferencias

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

No salón de graos do edificio Politécnico

O Foro Aero, ciclo de charlas divulgativas da Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense, arranca a súa programación de 2023 coa conferencia Como a tecnoloxía pode axudar a salvar vidas. Será ofrecida por Isaac Ballesteros, director de Tecnoloxía en Centum Research & Technology, empresa que deseña, desenvolve e comercializa sistemas aeronáuticos de misión nos ámbitos de emerxencias, seguridade, defensa e aeroespacial. Conferencia aberta ás persoas interesadas.

Anótao en:

Add to Calendar 2023-02-07 18:00:00 2023-02-07 18:00:00 Foro Aero. Conferencia 'Como a tecnoloxía pode axudar a salvar vidas' No salón de graos do edificio Politécnico Edificio Politécnico do campus de Ourense Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo Europe/Madrid public

Cartaz da actividade475.26 KB