Presentación do catálogo da exposición 'Manuel Moldes. Vieiros na memoria'

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Na Sala Universitaria Profesor Manuel Moldes

Asisten: Jorge Soto, vicerreitor do campus de Pontevedra; Sara Donoso, comisaria da exposición, e Marcos Covelo, deseñador do catálogo

Acto de presentación do catálogo da exposición Manuel Moldes. Vieiros na memoria, coa que no mes de novembro se inauguraba a Sala Universitaria Profesor Manuel Moldes. Editado en risografía, dentro do selo Error es bien, a publicación reúne, ademais das reproducións das obras que integraron a mostra, os textos de Jorge Soto, Sara Donoso, o decano da facultade, Xosé Manuel Buxán e o profesor Juan Carlos Román.

Acto aberto ao público ata completar aforo.

Anótao en:

Add to Calendar 2022-01-24 12:00:00 2022-01-24 12:00:00 Presentación do catálogo da exposición 'Manuel Moldes. Vieiros na memoria' Na Sala Universitaria Profesor Manuel Moldes Facultade de Belas Artes Facultade de Belas Artes Europe/Madrid public