Presentación do libro 'Persuasión y neurociencias'

Data de celebración:

5 de xullo de 2018 ás 20:00

Dirixido a

Estudantes , Medios , PAS e PDI

Universidade de Vigo

Centro Gallego de Madrid

carretas 14
28012 Madrid

Tipo de evento

Rolda de prensa - Presentación

Entrada:

0 Non é necesaria reserva.

Modalidade

Asinado por José Rúas e Francisco Javier García

Presentación do libro Persuasión y neurociencias. Apelar al cerebro, asinado polo profesor José Rúas, do Departamento de Comunicación Audiovisual e Publicidade da Universidade de Vigo e polo profesor de Bioloxía e Xeoloxía no IES Carpe Diem de Colmenar de la Oreja (Madrid) Francisco Javier García Sanz. O volume está publicado por Comunicación Social. Ediciones y publicaciones.

O libro parte da defensa da interdisciplinariedade das ciencias, do estudo da atención e percepción e da análise das emociones, sentimentos e pensamentos, para así describir o camiño percorrido desde as neurociencias ás ciencias sociais, a política, a arte e a creatividade, a publicidade e o márketing.

Anótao en: