Semana da Creatividade 2024. 'Linguaxe e creatividade'

De balde

Modalidade

No espazo 14 da Facultade de Belas Artes

A Facultade de Belas Artes acolle Linguaxe e creatividade, unha actividade enmarcada na Semana da Creatividade 2024, un programa centrado nas principais liñas do proxecto de especialización do campus pontevedrés, organizadas polo Campus Crea co apoio da Deputación de Pontevedra e o Consello Social da Universidade de Vigo.

Esta iniciativa combina dúas conferencias abertas ao público con dous obradoiros, con inscrición previa. A actividade arranca co relatorio De Tolkien ao Klingon: a aventura de inventar linguas, a cargo do profesor da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte Carlos Valcárcel, e complétase coa conferencia Graffiti Writing, do artista e investigador da Facultade de Belas Artes Alberto Santos.

Anótao en:

Add to Calendar 2024-04-24 16:00:00 2024-04-24 16:00:00 Semana da Creatividade 2024. 'Linguaxe e creatividade' No espazo 14 da Facultade de Belas Artes Facultade de Belas Artes Campus Crea Europe/Madrid public