Sesión ordinaria do Claustro Universitario

Tipo de evento

Acto institucional

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Semipresencial

A través de Campus Remoto e presencial no campus de Pontevedra

Sesión ordinaria do Claustro Universitario, no que se debaterá sobre o traslado de certas titulacións do campus de Marcosende ao campus de Vigo. A orde do día inclúe tamén a presentación do informe sobre transparencia na Universidade de Vigo correspondente ao ano 2020; un sobre o cumprimento de compromisos electorais polo equipo de goberno e outro sobre a creación de tres centros docentes. Entre outros temas, a orde do día tamén inclúe a aprobación, se procede, do regulamento dos programas de formación permanente da UVigo.

A sesión está convocada ás 09.30 h., en primeira convocatoria, e ás 10:00 h., en segunda. Pode seguirse presencialmente na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación e en directo a través de UVigo TV, empregando o seguinte contrasinal de acceso: McE7ZQfF

Anótao en: