Sesión ordinaria de Consello de Goberno

0 É necesaria reserva.

Modalidade

Celébrase na sala de xuntas da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

A sala de xuntas da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación acolle, ás 9.30 h en primeira convocatoria e ás 10.00 h en segunda, unha sesión de Consello de Goberno con 13 puntos na orde do día.

Na sesión procederase á aprobación, entre outros asuntos, da modificación do calendario académico para o curso 2018-2019; das propostas de modificación de verificación de títulos de grao, máster e doutoramento e da modificación do modelo de convenio de cooperación educativa para a realización de prácticas académicas externas.

Anótao en: