Sesión ordinaria de Consello de Goberno

Entrada:

De balde

Ás 9.30 h en primeira convocatoria e ás 10.00 h en segunda

24 puntos conforman a orde do día da sesión ordinaria de Consello de goberno que se celebra este mércores na sala de xuntas da Escola de Enxeñaría de Telecomunicación.

As e os integrantes do órgano de goberno da Universidade de Vigo abordarán, entre outras cuestións, o límite de prazas nas titulacións de grao e máster e as Normas básicas de POD para o vindeiro curso; o Plan de promoción a profesora e profesor titular e catedrática e catedrático e os criterios para a elaboración das ofertas e emprego público de PDI da Universidade de Vigo e o Programa de retención de talento investigador para este ano 2019.

Anótao en: