Xornada sobre Feminismo e Teoría do Dereito. A sentenza da Manada a debate

Tipo de evento

Conferencias

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Será no salón de graos da Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo

A Facultade de Dereito do campus de Ourense e a Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo do campus de Vigo acollen a segunda sesión das xornadas Feminismo e teoría do dereito. A sentenza da Manada a debate, que se celebran os días 25 de outubro e 15 de novembro nos dous centros. Trala conferencia o día 25 de Pablo de Lora, profesor da Universidad Autónoma de Madrid, nesta ocasión falará Concepción Torres, da Universidad de Alicante. A actividade, que conta coa colaboración da Unidade de Igualdade da Universidade de Vigo, está dirixida polo profesor Pablo Raúl Bonorino no marco do desenvolvemento dun proxecto de  investigación con financiamento estatal.

Anótao en:

Add to Calendar 2018-11-15 11:30:00 2018-11-15 12:30:00 Xornada sobre Feminismo e Teoría do Dereito. A sentenza da Manada a debate Será no salón de graos da Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo, Campus Universitario Lagoas-Marcosende Pablo Raúl Bonorino Europe/Madrid public