Xornada Prevent-T de promoción de hábitos saudables desde as primeiras etapas da vida

• Entidades Colaboradoras

Data de celebración:

18 de abril de 2018 ás 9:30

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Univesidade de Vigo e Injuve

Edificio Miralles

Praza Miralles s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

Organizada pola Universidade de Vigo e Injuve

Mozas mozos, persoal técnico, profesionais da saúde e da actividade física e do deporte e calquera persoa interesada pode participar na Xornada Prevent-T que se celebra no Edificio Miralles do campus de Vigo.

Organizada pola Universidade de Vigo e o Injuve, a xornada de promoción de hábitos saudables desde as primeiras etapas da vida inclúe a celebración de mesas cardiosaudables, unha sesión plenaria e obradoiros simultáneos nos que se abordarán cuestións como a xestión das emocións para o coidado da saúde, como facer deporte de xeito seguro e saudable ou a lectura das etiquetas de xeito cardiosaudable.

Máis información

Anótao en: