• Entidades Colaboradoras

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na sala Emilia Pardo Bazán, no soto do Edificio de Ferro do campus

Asisten: Xosé Manuel Cid, decano da Facultade de Educación e Traballo Social, e José Luis Campo Rodicio, coordinador xeral de Benposta Nación de Muchachos en Colombia

A Facultade de Educación e Traballo Social do campus de Ourense organiza a proxección do documental La operación Berlín: la niñez que peleó la guerra en Colombia. Trátase dunha produción audiovisual dirixida por Mathew Charles que narra as experiencias de nenas e nenos que foron recrutados por unha columna móbil das Farc-Ep e que sobreviviron á acción executada polo exército colombiano entre os anos 2000 e 2001 e que supuxo a morte de arredor dun centenar de menores. Na reconstrución das vidas de moitos deles e delas, Benposta Nación de Muchachos en Colombia xogou un papel destacado, papel sobre o que falará tras a proxección o seu seu coordinador xeral, José Luis Campo Rodicio.

Máis información

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2022-05-25 19:00:00 2022-05-25 19:00:00 Proxección e debate 'La operación Berlín: la niñez que peleó la guerra en Colombia' Na sala Emilia Pardo Bazán, no soto do Edificio de Ferro do campus Edificio de Ferro Facultade de Educación e Traballo Social Europe/Madrid public

Cartaz da actividade286.61 KB