Comités de ética

Para darlle cumprimento á lexislación vixente sobre os principios éticos que se deben respectar e consciente da súa responsabilidade ante a sociedade con respecto á investigación científica e á transferencia de coñecemento desenvolvida no seu ámbito, a Universidade de Vigo constituíu o Comité de ética na investigación (CETIC).

Para un mellor desenvolvemento das súas competencias, o CETIC dispón de tres comités independentes. Cada un deles conta co seu propio regulamento e que vela no seu ámbito de especialización pola adecuación do deseño e da execución experimental ás normas vixentes, colabora co persoal de investigación na análise das implicacións éticas dos proxectos e elabora os informes requiridos.

• Comité de ética na investigación (CETIC)
    A súa misión principal é promover a cultura ética en toda a comunidade universitaria, de acordo cos principios e estándares internacionais de bo goberno, responsabilidade social e cos obxectivos de desenvolvemento sostible, ademais de velar polo cumprimento das boas prácticas en investigación e en experimentación, garantindo a integridade científica e académica.

• Comité de xestión de riscos biolóxicos (CGRB)
      Ten como misión identificar, avaliar e previr ou reducir os efectos adversos asociados á investigación con axentes biolóxicos, con fin de garantir o uso correcto das instalacións ante os traballadores, a sociedade, o medio ambiente e as administracións.

• Comité de ética de experimentación animal (CEEA/OH)
      Ten como finalidade fomentar en investigadores, docentes e estudantes o uso responsable e ético dos animais de experimentación e garantir o uso ético dos animais ante a sociedade e as administracións.

• Comité de ética para a investigación con seres humanos e medio ambiente (CEISHMA)
      É responsable da avaliación dos aspectos éticos da investigación realizada na Universidade de Vigo con fins científicos que implique seres humanos, ou o medio ambiente, así como a obtención e tratamento de datos persoais que poidan afectar a dereitos fundamentais, conforme á lexislación vixente.

Vicerreitoría de Investigación, Transferencia e Innovación
Edificio Filomena Dato