• Entidades Colaboradoras

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na sala de conferencias da Vicerreitoría do campus

No marco da programación do congreso internacional ESEE-Degrowth 2024, que terá lugar entre o 18 e o 21 de xuño, o grupo de investigación Post-Growth Innovation Lab promove a Primavera do Decrecemento, unha serie de faladoiros e obradoiros, organizados co apoio da UVigo e do Concello de Pontevedra e dirixidos a afondar nalgunhas das temáticas nas que porá o foco esta conferencia internacional.

Con entrada libre ata completar a capacidade da sala, a programación continúa nesta xornada na Vicerreitoría do campus co faladoiro Cadernos vs. Tablets. Deberiamos desdixitalizar a ensinanza?, no que Ecoloxistas en Acción presentará a campaña que desenvolve nos centros educativos pola desdixitalización da ensinanza. O coloquio será presentado polo investigador Víctor Sánchez.

Máis información

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2024-05-16 19:00:00 2024-05-16 19:00:00 Primavera do Decrecemento. Faladoiro 'Cadernos vs. Tablets. Deberiamos desdixitalizar a ensinanza ?' Na sala de conferencias da Vicerreitoría do campus Vicerreitoría do campus de Pontevedra Post-Growth Innovation Lab Europe/Madrid public