Azucena Arias Correa
Externo
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M178V01 | M178103 | Deseño de proxectos interdisciplinares | OB | 22 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M178V01 | M178103 | Deseño de proxectos interdisciplinares | OB | 22 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 53 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 23 |
P02M178V01 | M178103 | Deseño de proxectos interdisciplinares | OB | 23 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M178V01 | M178103 | Deseño de proxectos interdisciplinares | OB | 23 |
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 34 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 23 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O02M066V02 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 35 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 23 |
P02M178V01 | M178103 | Deseño de proxectos interdisciplinares | OB | 23 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O02M066V02 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15 |
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 23 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 20 |
P02M178V01 | M178103 | Deseño de proxectos interdisciplinares | OB | 23 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O02M066V02 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15.00 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 23 |
P02M178V01 | M178103 | Deseño de proxectos interdisciplinares | OB | 23 |
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 28 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 45 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 23 |
O02M066V02 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O02M066V02 | M066206 | Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais | OB | 15.00 |
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 83 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 23 |
Traballos dirixidos
2022/2023
Os estereotipos de xénero na Educación Infantil relacionados coas profesións científicas e técnicas. Visibilización das mulleres nos ámbitos tecnocientíficos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendendo ciencias en Educación Infantil con actividades ao redor do horto escolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Introdución da Axenda 2030 con perspectiva de xénero na Educación Primaria: A asemblea como recurso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un recanto para traballar ciencias en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Xogos e xoguetes tecnocientíficos na Educación Infantil: análise dende unha perspectiva de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
Instrumentos e estratexias para a análise de ideas previas do alumnado de primaria no traballo por proxectos en ciencias naturais. Concepcións do profesorado sobre esa análise - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O traballo por proxectos e o álbum ilustrado para promover a igualdade de xénero en educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O traballo por proxectos ao redor do horto escolar en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Recantos de ciencias en educación infantil: desenvolvemento de experiencias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar na Educación Infantil empregando estratexias da aprendizaxe cooperativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dos estereotipos de xénero en alumnado de Educación Infantil enmarcada nas ciencias experimentais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
A perspectiva de xénero nas aulas de educación primaria cun enfoque baseado en proxectos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Utilización da aprendizaxe cooperativa no ensino das Matemáticas na ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Traballar a publicidade nas aulas con perspectiva de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O traballo por recantos: recantos de experiencias na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O emprego de estratexias cooperativas en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
As ciencias na Educación Infantil, o recanto de experiencias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Descrición e comparación dos modelos formativos do profesorado finés e galego - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aproximación á análise da inclusión da perspectiva de xénero en Educación Infantil: instrumento de observación e suxestións para deseño de espazos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa no ensino das matemáticas en Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Traballando en 6º de Educación Primaria arredor das conmemoracións do calendario escolar dende unha perspectiva de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar con aprendizaxe cooperativa en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar con perspectiva de xénero a publicidade en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar diferentes textos en Educación Primaria con perspectiva de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Introdución de Estratexias de Aprendizaxe Cooperativa na educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa en Educación Primaria: Estratexias cooperativas para 1º e 2º. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar con perspectiva de xénero a través da metodoloxía por proxectos na Educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballo por proxectos en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Os recantos das experiencias na educación infantil: actividades, tarefas e estratexias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Modelos para fomentar a igualdade entre os sexos no traballo por proxectos en Educación Infantil. O traballo por proxectos con enfoque de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de Aprendizaxe Cooperativa na Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias de aprendizaxe cooperativa na formación profesional básica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Experimentando co traballo por proxectos en educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Extratexias cooperativas na educación primaria: selección e experimentación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A avaliación na Educación Primaria. Actividades, procedementos e instrumentos de avaliación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa na aula de Educación Primaria. Estratexias cooperativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Proporcionando modelos para diminuír estereotipos sexistas na informática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias de aprendizaxe cooperativa na educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Experimentando o traballo por proxectos en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Enfoque de xénero na mellora da expresión oral en educación infantil nunha escola que escolariza alumnado de minorías étnicas e procedente do estranxeiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Modelos para fomentar a igualdade entre os sexos na educación infantil. O traballo nos recantos cun enfoque de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Os recantos en Educación Infantil: estrutura e actividades - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O traballo por proxectos. Unha proposta para Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de aprendizaxe cooperativa na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A asemblea como recurso educativo para fomentar a igualdade entre os sexos na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Unha experiencia ao redor do traballo por proxectos na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As fontes de información na educación infantil: tipos e estratexias. A súa importancia na aprendizaxe do alumnado e a súa incidencia no traballo por proxectos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa como ferramenta para fomentar a igualdade entre os sexos na escola infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A arte na Educación Infantil: propostas de traballo na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007