Azucena Arias Correa

Profesor/a asociado/a T3

Departamento

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 23
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 34
P02M178V01 M178103 Deseño de proxectos interdisciplinares OB 23
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 35
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 23
P02M178V01 M178103 Deseño de proxectos interdisciplinares OB 23
O02M066V02 M066206 Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais OB 15
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V02 M066206 Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais OB 15
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 23
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 20
P02M178V01 M178103 Deseño de proxectos interdisciplinares OB 23
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M178V01 M178103 Deseño de proxectos interdisciplinares OB 23
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 23
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 28
O02M066V02 M066206 Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais OB 15.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 45
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 23
O02M066V02 M066206 Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais OB 15.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V02 M066206 Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais OB 15.00
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 83
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 23
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V02 M066206 Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais OB 15.00
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 83
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 23
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O02M066V02 M066206 Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais OB 15
P02G120V01 G120502 Didáctica das ciencias experimentais II OB 23
P02G110V01 G110901 Coñecemento do medio natural OP 53
P02G110V01 G110301 Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica FB 8

Titorías non presenciais concertadas

O docente ten unha oferta de titorías non presenciais en horario concertado durante o período 2º Cuatrimestre (2020/2021). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

2020/2021

O traballo por recantos: recantos de experiencias na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O emprego de estratexias cooperativas en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A perspectiva de xénero nas aulas de educación primaria cun enfoque baseado en proxectos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar a publicidade nas aulas con perspectiva de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Utilización da aprendizaxe cooperativa no ensino das Matemáticas na ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2019/2020

Aprendizaxe cooperativa no ensino das matemáticas en Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aproximación á análise da inclusión da perspectiva de xénero en Educación Infantil: instrumento de observación e suxestións para deseño de espazos. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As ciencias na Educación Infantil, o recanto de experiencias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Descrición e comparación dos modelos formativos do profesorado finés e galego - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballando en 6º de Educación Primaria arredor das conmemoracións do calendario escolar dende unha perspectiva de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar con aprendizaxe cooperativa en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar con perspectiva de xénero a publicidade en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballar diferentes textos en Educación Primaria con perspectiva de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Traballar con perspectiva de xénero a través da metodoloxía por proxectos na Educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballo por proxectos en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa en Educación Primaria: Estratexias cooperativas para 1º e 2º. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Introdución de Estratexias de Aprendizaxe Cooperativa na educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

Experimentando co traballo por proxectos en educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Extratexias cooperativas na educación primaria: selección e experimentación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Modelos para fomentar a igualdade entre os sexos no traballo por proxectos en Educación Infantil. O traballo por proxectos con enfoque de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de Aprendizaxe Cooperativa na Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias de aprendizaxe cooperativa na formación profesional básica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os recantos das experiencias na educación infantil: actividades, tarefas e estratexias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa na aula de Educación Primaria. Estratexias cooperativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A avaliación na Educación Primaria. Actividades, procedementos e instrumentos de avaliación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Experimentando o traballo por proxectos en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Enfoque de xénero na mellora da expresión oral en educación infantil nunha escola que escolariza alumnado de minorías étnicas e procedente do estranxeiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de aprendizaxe cooperativa na educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Modelos para fomentar a igualdade entre os sexos na educación infantil. O traballo nos recantos cun enfoque de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proporcionando modelos para diminuír estereotipos sexistas na informática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

A asemblea como recurso educativo para fomentar a igualdade entre os sexos na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O traballo por proxectos. Unha proposta para Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de aprendizaxe cooperativa na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os recantos en Educación Infantil: estrutura e actividades - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

A arte na Educación Infantil: propostas de traballo na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa como ferramenta para fomentar a igualdade entre os sexos na escola infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Unha experiencia ao redor do traballo por proxectos na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As fontes de información na educación infantil: tipos e estratexias. A súa importancia na aprendizaxe do alumnado e a súa incidencia no traballo por proxectos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007