Miguel Cuevas Alonso
Profesor/a contratado/a doutor/a
Departamento
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V01G400V01 | G400913 | Fonética e fonoloxía da lingua española | OP | 48 |
V01G400V01 | G400914 | Variedades do español | OP | 13 |
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15 |
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 45 |
V02M066V10 | M066233 | Bases para a Ensinanza e a Aprendizaxe das Linguas | OB | 15 |
V04M150V01 | M150207 | Prácticas para a Formación en Prevención de Riscos Laborais | OP | 5 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V04M150V01 | M150207 | Prácticas para a Formación en Prevención de Riscos Laborais | OP | 15 |
V02M066V10 | M066237 | Investigación e Innovación na Área das Linguas | OB | 30 |
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15 |
V01G400V01 | G400911 | Historia e historiografía da lingua española | OP | 3 |
V01G400V01 | G400913 | Fonética e fonoloxía da lingua española | OP | 48 |
V01G400V01 | G400917 | Gramática do español | OP | 0.0 |
V01G160V01 | G160902 | Comunicación nos medios (en español e galego) | OP | 0.0 |
V01G160V01 | G160903 | O español coloquial e as súas variedades | OP | 0.0 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 45 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V04M150V01 | M150207 | Prácticas para a Formación en Prevención de Riscos Laborais | OP | 15.00 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 45.00 |
V02M066V10 | M066237 | Investigación e Innovación na Área das Linguas | OB | 15.00 |
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 75.00 |
V01G160V01 | G160504 | Fonética e fonoloxía do español | OB | 0.00 |
V01G160V01 | G160702 | Historia da lingua española | OB | 0.00 |
V01G400V01 | G400302 | Lingua e comunicación oral e escrita: español | OB | 26 |
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15.00 |
V01G400V01 | G400915 | Pragmática e discurso | OP | 28.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 63.00 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 45.00 |
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15.00 |
V02M066V10 | M066233 | Bases para a Ensinanza e a Aprendizaxe das Linguas | OB | 15.00 |
V01G400V01 | G400915 | Pragmática e discurso | OP | 24.00 |
V04M150V01 | M150207 | Prácticas para a Formación en Prevención de Riscos Laborais | OP | 15.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15.00 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 45.00 |
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 105.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 105.00 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 53 |
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15.00 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 93 |
P02G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 0.0 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 0.0 |
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15 |
V01G160V01 | G160504 | Fonética e fonoloxía do español | OB | 6 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 0.0 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 75 |
P02G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 0.0 |
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 75 |
V01M126V01 | M126202 | Aplicacións da Psicolingüística | OP | 15 |
V01M126V01 | M126203 | Análise da Conversa Aplicada | OP | 0.0 |
V01M126V01 | M126106 | Lingüística de Corpus e Adquisición da Lingua | OP | 0.0 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120603 | Lingua e literatura: Español | OB | 8 |
P02G120V01 | G120303 | Lingua española | OB | 120 |
P02G110V01 | G110507 | Lingua e literatura: Español | OB | 53 |
P02G110V01 | G110101 | Comunicación: Lingua española | FB | 60 |
V01M069V01 | M069107 | Pragmática | OB | 25 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
301212V01 | 301212401 | Gramática española II | TR | 26 |
301212V01 | 301212615 | Historia da lingüística española | OP | 48 |
V01G180V01 | G180103 | Lingua: Comunicación escrita e oral en lingua española | FB | 54 |
V01G230VGF | G230202 | Lingua: Lingua A2, I: Expresión escrita e oral: Español | FB | 18 |
V01M069V01 | M069103 | Fonética e Fonoloxía | OB | 12 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
301212V01 | 301212222 | Fonética e fonoloxía do español | OB | 0.0 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
LEEV01 | 301211053 | Metodoloxía do ensino da lingua española | LE | 0.0 |
301212V01 | 301212222 | Fonética e fonoloxía do español | OB | 0.0 |
Traballos dirixidos
2019/2020
Bilingüismo e afasia: revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe da lectoescritura en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación dos procesos lectores nos cursos de 1ºESO e 4ºESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención baseada no Programa Ludiletras para traballar a conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de Intervención para unha alumna que presenta Trastorno Específico da Linguaxe (TEL) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O galego: intervención didáctica para mellorar as producións escritas en lingua galega e fomentar o seu uso en actividades cotiás no alumnado de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora na aula: algunhas estratexias - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Metacomprensión lectora. Intervención didáctica gamificada. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Intervención para a mellora da conciencia fonolóxica no alumnado do último curso de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conciencia fonolóxica e desenvolvemento lectoescritor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dun programa de intervención para mellorar as habilidades fonolóxicas nun alumnado de entre 5 e 6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A literatura infantil na aula de Educación Infantil: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da comprensión lectora derivada de diferentes métodos de ensinanza da lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estereotipos de xénero na literatura infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia do debuxo infantil: análise e interpretación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Norma lingüística e diversidade na clase de Lengua castellana y literatura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Actitudes e prácticas cara á lectura no alumnado de bacharelato. Análise dun centro - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O discurso de odio, a cidadanía global e a cultura de paz na escola. Proposta didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
O Plan lector de centro como ferramenta para fomentar a lectura. O caso do IES de Rodeira - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Avaliación da comprensión lectora en Educación Primaria. Estudo de caso dun colexio público e urbano de Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estruturas morfosintácticas en galego diverxentes co castelán no alumnado de 3º da ESO do IES Maruxa Mallo: estudo de caso e proposta didáctica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Enseñanza-aprendizaje de la lectoescritura durante la etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Linguaxe con perspectiva de xénero nas aulas de Educación Secundaria. Proposta de intervención didáctica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión Lectora. Estudo e interpretación nun centro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión Lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lectoescritura e o desenvolvemento das habilidades metalingüísticas en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
A intelixencia lingüística no desenvolvemento da linguaxe oral do neno. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O español como lingua estranxeira na aula de Educación Infantil. Proposta didáctica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desde a lingüística ata a comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Adquisición da linguaxe oral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe da escritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conciencia fonológica. Unha proposta para Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ler é comprender: proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Linguaxe e práctica sexista en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Resumo: novas teorías sobre a comunicación na escola inclusiva como axentes favorecedores da competencia pragmática na síndrome de Asperger durante a Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lectoescritura en Educación Infantil. Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Adquisición e desenvolvemento da linguaxe oral: unha proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora. Unha proposta de intervención para 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comunicación na mediación para a resolución de conflitos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comprensión lectora en 1º de Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Teoría da comunicación e a súa aplicación na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Dificultades do proceso da lectoescritura na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ensino do español como lingua estranxeira ou segunda lingua ao alumnado inmigrante e refuxiado a través da música e o teatro na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O grao de utilidade do libro de texto na Educación Primaria: estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Coñecemento fonolóxico e lectoescritura nos procesos de ensinanza-aprendizaxe na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Como estimular o gusto pola lectura dende a biblioteca escolar na etapa de EP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación en el aula: análisis sobre el comportamiento lingüístico del alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia da tipografía no aprendizaxe da lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para a animación á lectura en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comunicación na aula: análise da interacción profesor-alumno - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comprensión lectora en educación primaria: prácticas e crenzas do profesorado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lectoescritura en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aceptacion e rexeitamento do traballo en equipo en primaria: unha mostra discursiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ensino e aprendizaxe da lectoescritura en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007