2022/2023
Ludificación para a aprendizaxe da ortografía en primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O aprendizaxe da lectura en educación primaria. Como traballar o reforzo da lectura en primeiro de primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento do equilibrio a través da lingua de signos: proposta de intervención en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O xogo como ferramenta de aprendizaxe: unha proposta para Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evolución das versións e adaptacións dos clásicos da Literatura Infantil. O caso da Nosa señora de París de Victor Hugo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
EFICACIA DA PUBLICIDADE EMOCIONAL. Análise dos premiados en Film en festivais internacionais de publicidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Unidades fraseolóxicas na lingua de signos española: Caracterización, definición e clasificación de expresións en LSE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Resiliencia, xordeira e lingua de signos: atopar formas de ser más inclusivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Publicidade de xoguetes infantís: análise das representacións sexistas nas últimas décadas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para a aprendizaxe da lingua de signos en Educación Infantil a través da aprendizaxe lúdica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A arte como forma de expresión das emocións en Educación Primaria: proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O autismo, as emocións e as relación sociais en Educación Infantil. Un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inmersión lingüística do alumnado estranxeiro en Educación Primaria: situación actual e medidas de actuación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A introdución da lingua de signos nun aula de sexto de infantil: proposta de intervención educativa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A diversidade afectivo-sexual dentro das aulas de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación do alumnado xordo: estado da cuestión e análise da formación do profesorado. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A escritura creativa a través dos talleres literarios. Unha intervención baseada en Gianni Rodari - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A odisea de escribir un clásico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise comparativa das adaptacións actuais dos contos dos irmáns Grimm - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Crenzas, actitudes e coñecemento da lingua de signos española na comunidade educativa do centro Possumus - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Emocionámonos! - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Emociónate “Do revés”!: unha proposta para traballar as emocións co apoio do cine de animación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comprensión lectora en Educación Primaria: procesos, probas e avaliación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A decoración da aula como elemento motivador e xerador de ambientes e instrumento de aprendizaxe. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Casual e Hardcore? Evolución do público obxectivo na industria do videoxogo a través da semiótica publicitaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención didáctica para a mellora nas microhabilidades da expresión oral en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia do copy na publicidade a través de campañas no medio exterior - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A linguaxe inclusiva na comunicación dixital actual. Do debate á práctica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A poesía como recurso educativo: fonte de creatividade e educadora emocional. Un exemplo práctico nunha aula de Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do traballo da comprensión lectora nos libros de texto de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento da competencia en comunicación lingüística a través dos deportes colectivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As lendas como recurso educativo na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cómo se fomenta a igualdade na escola do século XXI: unha achega práctica á visión do alumnado sobre a igualdade de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A Intelixencia Emocional, a empatía e a lingua de sginos. Unha proposta didáctica para Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A conciencia emocional na Educación Primaria: A frustración e a súa xestión durante a pandemia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A competencia escrita en primaria: Corrección gramatical a través do aprendizaxe significativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A decoración nas aulas de Educación Primaria: elemento superfluo ou transcendental? UNHA REVISIÓN BIBLIOGRÁFICA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Escaparates dixitais: análise da implementación da tecnoloxía nos escaparates - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O fomento da lectura: a importancia da implicación da familia e a escola. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento da conciencia emocional no alumnado de Educación Primaria como base para traballar a empatía. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actividade e Educación Física no alumnado de Primaria: necesidades e limitacións en tempos de pandemia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ferramentas e pautas para a inclusión de alumnado xordo e con problemas de audición na aula ordinaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora da lectoescritura cunha nena con dislexia nun aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
O desenvolvemento da educación emocional a través da literatura infantil en 4º de primaria: lendo emocións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O xogo didáctico en primaria: a gamificación como técnica mediadora entre o currículo e o aprendizaxe lúdico en primeiro de primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A toponimia de Galicia na lingua de signos: estudo etimolóxico e clasificación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Da caverna á acrópole: unha proposta para desenvolver o pensamento crítico na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aproximación a las rutinas de pensamiento para lograr un pensamiento visible - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia do teatro na aula de primaria. Beneficios de unir xogo e teatro. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A biblioteca de aula como instrumento de mediación lectora na etapa de educación primaria: do concepto á dinamización - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A alta capacidade: características e propostas didácticas para o alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Tomar apuntamentos en Lingua de Sinais Española: proposta de adaptación de SignWriting a aprendentes iniciais de LSE (A1) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A educación bilingüe lingua de signos/lingua oral na educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Música para os sentidos: proposta de inclusión do alumnado xordo nas aulas de educación musical de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para o desenvolvemento da habilidade de identificación esquerda-dereita na Educación Primaria: proposta didáctica a través da lingua de signos e do xogo motor. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
comunicación verbal vs. comunicación visual: estudo do papel do copy na publicidade contemporánea e apricación práctica a través dunha execución de campaña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión do alumnado síndrome de Down nunha aula ordinaria de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Inglés e Lingua de Signos Española: a aprendizaxe de segundas linguas a través do xogo en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O autoconcepto: un novo enfoque educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión da lingua de signos na aula de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A linguaxe emocional como elemento persuasivo en anuncios publicitarios. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación emocional: unha intervención didáctica para 5º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comprensión lectora: proposta de mellora do proceso inferencial do alumnado de cuarto curso de educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comunicación educativa nas tres dimensións escolares: análise e proposta de mellora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A conciencia emocional nunha aula de Educación Primaira: investigación e intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A aprendizaxe cooperativa na aula: factores que condicionan a súa implantación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A autoestima e os factores que a determinan en alumnos e alumnas de 6º de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
La enseñanza del Español como Lengua Extranjera en contexto de inmersión lingüística: propuesta de intervención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A comprensión lectora en alumnos e alumnas de primaria. Un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A competencia oral en idade escolar: diagnóstico da situación e desenvolvemento dunha proposta de aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Inclusión de la Lengua de signos en aulas a través del cuento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento da educación emocional a través da literatura no segundo ciclo de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dos estereotipos de xénero e sexismo na literatura infantil e xuvenil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Diseño editorial: libro de cociña "Mamá, non te preocupes" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
O hábito lector: claves para o fomento da lectura e proposta didáctica para educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Sabali, plan de comunicación en liña 2015-2016 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007