Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Características
Área de coñecemento
Centros
Coordinación do título
Descrición
Esta titulación pretende que os seus titulados e tituladas adquiran un coñecemento exhaustivo do fenómeno da comunicación, especialmente a publicitaria e das relacións públicas, a súa función na sociedade e as súas técnicas e metodoloxías de investigación.
Proporcionará coñecementos sobre o deseño e creación de políticas e estratexias *comunicativas para todo tipo de organizacións (empresas privadas, organismos públicos e entidades do terceiro sector).
Saídas profesionais
- Publicidade: creación, deseño e produción da comunicación publicitaria, planificación e estratexia publicitaria, mercadotecnia, realización de estudos creativos e de deseño, avaliación da eficacia das campañas publicitarias en relación cos estudos comerciais, xestión de publicidade e espazos publicitarios
- Medios de comunicación: redacción en medios de comunicación (prensa, radio, televisión e internet), elaboración de publicidade para os medios de comunicación, locución multimedia, realización de roldas de prensa
- Relacións públicas: relacións públicas en medianas e grandes empresas, realización de campañas e accións que cren entre o público unha actitude favorable cara as empresas, produtos ou servizos, relacións cos medios de comunicación, asesoría de comunicación e imaxe corporativa, organización de eventos e actos públicos, organización de protocolo, comunicación corporativa en social media, xestión de intanxibles
Obxectivos xerais da titulación
-Adquirir un coñecemento exhaustivo dos fundamentos teóricos e prácticos que conforman o fenómeno da comunicación, especialmente a publicitaria e a das relacións públicas, a súa función na sociedade e as súas técnicas e metodoloxías de investigación.
-Adquirir coñecementos sobre o deseño e creación de políticas e estratexias comunicativas.
-Desenvolver a capacidade para adoptar estratexias de comunicación coherentes.
-Desenvolver a capacidade crítica, analítica e interpretativa.
Mobilidade
Regulamento e normativa aplicable
Perfil de Ingreso recomendado
Persoas con capacidade crítica, analítica e interpretativa, con interese polas persoas e as súas relacións vinculadas á súa función na sociedade, con interese tamén pola comunicación e as súas estratexias, especialmente no ámbito publicitario.