Grao en Publicidade e Relacións Públicas

Características

Campus: Pontevedra
Tipo: Grao
Créditos ECTS totais: 240
Modalidade: Presencial
Prazas: 100
Número de cursos: 4
Código:
P04G190V01

Área de coñecemento

Área de Ciencias Sociais e Xurídicas

Coordinación do título

Carmen López De Aguileta Clemente

    Descrición

    Esta titulación pretende que os seus titulados e tituladas adquiran un coñecemento exhaustivo do fenómeno da comunicación, especialmente a publicitaria e das relacións públicas, a súa función na sociedade e as súas técnicas e metodoloxías de investigación.
    Proporcionará coñecementos sobre o deseño e creación de políticas e estratexias *comunicativas para todo tipo de organizacións (empresas privadas, organismos públicos e entidades do terceiro sector).

    - Publicidade: creación, deseño e produción da comunicación publicitaria, planificación e estratexia publicitaria, mercadotecnia, realización de estudos creativos e de deseño, avaliación da eficacia das campañas publicitarias en relación cos estudos comerciais, xestión de publicidade e espazos publicitarios
    - Medios de comunicación: redacción en medios de comunicación (prensa, radio, televisión e internet), elaboración de publicidade para os medios de comunicación, locución multimedia, realización de roldas de prensa
    - Relacións públicas: relacións públicas en medianas e grandes empresas, realización de campañas e accións que cren entre o público unha actitude favorable cara as empresas, produtos ou servizos, relacións cos medios de comunicación, asesoría de comunicación e imaxe corporativa, organización de eventos e actos públicos, organización de protocolo, comunicación corporativa en social media, xestión de intanxibles

    -Adquirir un coñecemento exhaustivo dos fundamentos teóricos e prácticos que conforman o fenómeno da comunicación, especialmente a publicitaria e a das relacións públicas, a súa función na sociedade e as súas técnicas e metodoloxías de investigación.
    -Adquirir coñecementos sobre o deseño e creación de políticas e estratexias comunicativas.
    -Desenvolver a capacidade para adoptar estratexias de comunicación coherentes.
    -Desenvolver a capacidade crítica, analítica e interpretativa.

    Persoas con capacidade crítica, analítica e interpretativa, con interese polas persoas e as súas relacións vinculadas á súa función na sociedade, con interese tamén pola comunicación e as súas estratexias, especialmente no ámbito publicitario.